Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-11-17 09:20:17 följande:

Ja ni har lite mer använding av vinterkädera än vi.

Jag har inte tagit fram overallerna än.

Haha ja det kan man säga Här har dom nog varit framme en månad ungefär
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2010-11-17 09:22:36 följande:
    Fast jag tycker nästan det är som kallas när det är 5 plus till 5 minus typ, när det klättrar uppåt 10 minus så känns det inte så kallt längre.
    Joo det är sant. Blir som en skönare kyla när det är några fler minusgrader. Tyckte det var riktigt skönt att komma hem till -10 och vindstilla istället för 0 grader och gaaaalen blåst i Malmö Hujja, den där blåsten skulle jag aldrig klara av!
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2010-11-17 09:24:20 följande:
    Ha ha Har ni snö också?
    Här är det bara kallt och frost, men fuktigt på nåt vis så bilarna är verkligen igen frusna, igår kunde jag bara öppna ungarnas dörrar så jag fick klättra in över Meja Det känns så taskigt att sätta barnen i en iskall bill bara för att åka nån km till affären.
    Jaa, mycket snö Underbart! Såhär såg det ut igår! Vi var ute och åkte BOB och pulka hela förmiddagen

• solouniko

Åhhh NU tycker jag att det är dags för lite reor här snart!! Annacill eller Babyshop tex kan ju ha lite 30% på fraktfritt, då hade jag blivit sååå glad Solig

• solouniko
    Busbellan skrev 2010-11-22 19:56:52 följande:
    Det beror nog lite på hur bred hon är
    De är smala, men inte särskilt korta tycker inte jag

Ella är ca 100 cm lång och har 104 i sin, hon hade inte kunnat ha längre
    Ja hon är nog rätt normal, ligger lite under medelkurvorna på både längd och vikt. Så 86 kanske räcker då? Hon har 74/80 ännu på molos klänningar och de är rätt breda på henne. Vet du vart dom finns kvar?
  • solouniko

Oj ja men då kanske vi behöver 92 ändå, inge kul om den passar typ två veckor ju annars Bättre lite för stor än för liten, växer gör hon ju alltid! Finns den i 92 någonstans då?

• solouniko
    ängeln83 skrev 2010-11-22 21:55:58 följande:
    Klart du får, ska genast släppa in dej. Fast jag tror inte jag har så många bilder från den senaste tiden där, laddar ju oftast upp direkt i bt. Men jag kan slänga in här om du vill?
    Ja gärna Ja just ja, man gör ju så nu för tiden
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2010-11-22 22:05:46 följande:
    Hittar ingen jätte bra bild på klänningen men här är en ialla fall.

Tack, vilken sötis Vilken stl har du till Meja?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17