Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-11-22 22:08:41 följande:
    Jovars, hon är ganska så söt O klänningen är ett MÅSTE.
    Det är storlek 80 på den, helt perfekt i längd, dock är den ju ganska tajt.
    Tyvärr gick ju tryckknappen sönder på denna så jag reklamerade den, storlek 80 var slut så jag fick 86 istället, lite för stor än men det bästa var att det inte är knappar på den så nu slipper jag oroa mej för att dom ska gå sönder igen
    Ganska så Som en docka!
    Ja okej, men då borde nog Milla kunna ha 92 då. Hon är ju en del längre än Meja ändå Blir fiiint till jul, kanske med airbrushleggings? Hoppas hon växer någon cm tills på julafton så dom passar Haha!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Busbellan skrev 2010-11-22 22:11:29 följande:
    Inte bild på den röda, men du ser hur modellen ser ut

Tack Ja den är ju heeelt klart SÅ fin! Var först lite tveksam till de där volangerna, men klänningen är ju bara underbar Fin Ella också såklart!
  • solouniko
    Smultronhjärta skrev 2010-11-26 21:01:05 följande:
    Japp allra bäst/mest i bebisstorlekar
    Ååhh, sånt kan man ju bada i Ni ska inte dit fler gånger?
  • solouniko

Milla har bara vanliga kläder under, är det kallare än typ -10 så har hon fleece jacka ovanpå om hon ska vara ute längre men annars tycker jag inte det behövs. Men är det kring -17 som senaste dagarna har hon haft både jacka och byxa i fleece under overallen DÅ behövs det Men som sagt så beror det ju på hur fruset barnet är.

• solouniko

Vi har molos lila ryggsäck, kanonbra och snygg dessutom Tnkte köpa minikånken men varenda människa här har snart en sån så det kändes roligare med en annan. Desutom är spännet över bröstet kanon så den inte "ramlar av"

• solouniko

Kan inte citera då jag skriver från mobilen.. Jag tror måtten står på babyshops hemsida, beställde den där när det var 20% häromdagen, inte mkt men jag har tänkt köpa den länge så jag slog till ändå Den nya rosa färgen finns ju på llm också, den är också jättefin! Den är rejäl i materialet, lite som overallerna typ om du förstår vad jag menar Kånken är fin, jag ville ha gul eller lila men ja det kändes liite tråkigt nu när ALLA har den nästan. Molo är vi ju vana vid så det fick bli en sån Är ju ganska bra pris på den också!

• solouniko

Fiin klänng Tjolla Klart du ska använda den redan nu, vips är den för liten ju Passa på!

SmillaMilla skrev 2010-12-10 09:56:44 följande:
    ingen anning, men svea har den lila kikkid klänningen på i dag. Tillsammans med röd/vit randiga pop strumpbyxor. Superfint!
    Har du bild? Drömmer Hur är det med lillgumman nu förresten?
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2010-12-10 09:59:38 följande:
    Å jag hade gärna kollat men det är på övre plan och jag bara oooorkar inte ta mig upp dit just nu *många långa trappor*
    Du är ursäktad  Men troor du att det passar?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17