Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tack Bubblan och SmillaMilla Båda var fint! Har inte ens tänk på att rött kan passa men det är ju den där fina röda stjärnan där Jättefint! Milla ska få ha den röda på julafton, är så kääär i modellen :-.p

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    SmillaMilla skrev 2010-12-10 21:48:44 följande:
    Solouniko: Gullunge i bt!!! Vad stor hon blivit.
    Tack Ja, hon blir TVÅ om tre månader bara. Herregud vad tiden går fort när man har roligt
  • solouniko
    Mamma till Simon skrev 2010-12-28 18:53:24 följande:
    Tack Kyss
    maugu skrev 2010-12-28 18:27:20 följande:
    Ursäkta mitt tjat men nu kollade jag vad pundet "kostar":10,80 svenska.
    Ofta ärinte frakten speciellt dyr från de engelska shopparna och flertalet har rek inkl.

Nu ska jag kolla i fler engelska shoppar-nu har rea-tarmen vaknat

Mamma till S; jag är fortfarande avvis på din tröja..men misstänker att din dotter drar samma storlek som min

Nu måste jag leta leggings Har du några tips vad som skulle kunna passa?
    Tröjan äre i 92 men den modellen är liten i storlek
    Vaart hittade du den i 92?
  • solouniko

Godkväll! Gud så jag är shoppingsugen, helt galet! Ju mer man shoppar desto mer vill man ha, aldrig blir man mättad

Milla ska nog få den gröna skaloverallen från POP som kommer i höst, 92 borde väl bli bra hoppas jag. Jag hoppas den ska passa både vår och höst! GUD så bra det är med skaloveraller

• solouniko
    SmillaMilla skrev 2011-01-01 19:53:54 följande:
    Ja sååå svårt med stl. Kanske skulle 104 räcka. Men hoppas nu att pop säljer skalkläder även på våren, för några år sedan gjorde de ju inte det.
    Det ska komma, men frågan är ju bara upp till vilken storlek? Tycker alltid det borde finnas i stora storlekar över 92 också, jag kommer nog vela ha skaloverall ett braa tag till! Bättre funtionplagg finns inte
  • solouniko
    ChokladMoshin skrev 2011-01-04 12:08:24 följande:
    Hur är höstens muddisar i stl. förresten, tänker om 74 kanske räcker till min Mini nästa höst.
    Tycker höstens var större än tidigare, Milla har 80 i sina men nu börjar de dock bli för små. Hon har 86/92 i andra kläder

Hej! Jag är såå shoppingsugen hela tiden. Jag ÄLSKAR att Milla växt i jr 92 och nu kan ha både leggings och alla fina tröjor, även om knappisarna ännu är lite stora. Framförallt leggingsen är jag sååå nöjd över Vill ha ALLA print haha. Så tänk på mig om ni har 92or som ska flytta

Sen har jag lite vagnångest nu. ni som har P&T till era barn, är ni nöjda? Var helt inne på en UJ syskonvagn då jag inte gillade att P&T inte har liggläge, men Milla kommer ju vara 2,2 när bebisen kommer och vill gärna gå mkt själv redan nu. Sen kommer hon nog gå på dagis tre dagar i veckan och då är det ju lite besvärligt att gå in till dagis (som ligger i stan) och sen tex gå runt på stan med en tvillingvagn med ena sitsen tom. På P&T spelar det ju liksom ingen roll om den ena är tom eller inte Ja, många funderingar! Sen vill jag inte gärna skiljas från mina bugaboos heller ju, jag äälskar dem  Men antligen Bee eller Camen måste nog flytta om sambon får bestämma, frågan är ju vilken? Vill ha båååda! Vojvoj! Sorry för OT
  • solouniko
    Smultronhjärta skrev 2011-01-04 12:28:43 följande:
    Supernöjd med vår P&T! Har haft en Sport, har nu en Dash..grymt sugen på en ExplorerTungan ute
    Haha, nähäää Här blir det en Explorer isåfall tror jag, är inte såå insatt i skillnaden mellan de olika modellerna ännu men det lutar åt den iallafall. Har du någon bra sida att rekommendera?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17