Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2010-11-15 21:31:27 följande:
    Du är rolig du! Fast halsbränna är verkligen vidrigt. Jag har haft det med bägge barnen och det rätt rejält. Urk!

För mig som inte har någon koll som vanligt,  vad säljs på Katvig? Är det vårens kollektioner eller allt möjligt? Det känns som om ni som åkt förut ofta kommit hem med äldre ränder. *hoppas* Och vad var det i vårens kollektioner? Salgtråd m bilder kanske? Någon? Oskyldig
    Ja, hade halsbränna med Milla också som bara den! Men det var också mitt enda bekymmer så det får man ta Fast den här gången kom det mycket tidigare!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    MammaT skrev 2010-11-16 12:36:45 följande:
    idag kom mina fina pippifåglar med gulakantband så fiiiiiiiiiiina
    Ja, dom är verkligen underbara Milla har den klänningen idag, men tääänk om den också skulle ha de fina gula kantbanden. Orange är också fint, men de gula är så mycket gladare tycker jag
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2010-11-16 12:45:34 följande:
    Håller med, orange är fint med dom gula är fiiiiiiiiinast. Så synd att dom inte finns i större storlek. Meja har också på sej pippi klänningen idag
    Ja det är verkligen synd. När dom kom förra hösten så skulle deet ha varit gult kantband, sa hon som äger molobutiken. Eller ja att det var det på bilderna iallafall på CDn man får vid de nya kollektionerna. Tyyypiskt att dom ändrade! Fast hade det varit gult från början så hade man kanske inte tyckt att det var lika fint iofs
  • solouniko
    Busbellan skrev 2010-11-16 21:33:56 följande:
    Gokväll i tråden
    Tittar in en sväng innan sängen väntar, är sjukt trött idag!
    Måste börja lägga mig i vettig tid nån gång

Idag har det varit projekt byta garderob på Ella och August, jobbigt att springa med alla kläder men det råder i alla fall tilfällig ordning i garderoberna nu
    Fiina Ella i bagdes knappisen Är också såå glad att jag hittade den på salgen, 92 satt helt perfekt på Milla faktiskt! Nästan det bästa fyndet
  • solouniko
    Busbellan skrev 2010-11-16 21:43:33 följande:
    Ella har 104 i sin, tyckte den såg lite liten ut, men den funkar ett tag i alla fall
    Var nästan sist plagget jag hittade, den dök upp i  en låda när jag och Ronya gick igenom dem grundligt innan vi skulle lämna stället
    Ja de verkar vara små i storlek? Tyckte de andra knapptröjorna i 92 såg alldeles för stora ut åt Milla men den här passade perfekt och är sååå fin verkligen Hittade den också andra dagen precis innan jag skulle betala. ÅH vad glad jag blev
  • solouniko
    Stormis skrev 2010-11-16 21:49:57 följande:
    Sa ju det . Får sälja min till nån annan liten tös istället. Lyckos som hittade den!!!
    Jaa, du sa ju det Och TACK för hjälpten med de gula pippisarna förresten Det glömde jag helt bort där i allt kaos
  • solouniko
    lillronya skrev 2010-11-17 09:14:03 följande:
    Fy vad kallt!

Här är det dags att köra till öppna förskolan, men barnen tittar på Dora.
    Svarar på hennes frågor så sött.
    Vill inte bryta ännu.
    Ja, det är galet kallt! Fast man vänjer sig fort konstigt nog. Men en stoor nackdel med att bo här i norrland är att man måste verkligen på med FULL vintermundering på barnet bara för att åka någon meter bort!
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2010-11-17 09:16:45 följande:
    Men fy så kallt
    Här har vi bara 4 minus men jag tycker det är kallt nog, skulle behöva åka och handla men bilen ser minst sagt igenfrusen ut
    Då skulle du se våran bil Drömmer Kring -10 tycker jag är lagom, det var det igår och det var superhärligt ute. Under -15 kan jag klara mig utan  

Lillronya, inte Maugu men svarar ändå  Är ju det där fiiina printet som molo gjorde tillsammans med röda korset som bara gjordes i Danmark, det och nått flygplan tror jag det var? Jäättefint är det Tror Grekis hittade det på salgen, fuusk!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17