Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Och JA, jag är såå glad att klänningarna blivit enkel storlekar igen Annars hade vi nog inte kunnat ha de till sommaren, tror 74/80 blivit fört kort och 86/92 blir nattlinne. Imorgon kommer förhoppningsvis colibri och jag HOPPAS såå att 86 sitter bra på henne!

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    xmari skrev 2011-01-16 23:08:33 följande:
    Tack!!! Hjärta
    lillronya skrev 2011-01-16 22:50:49 följande:
    Supersöt!
    Och du har köpt den lurven jag vill ha. Så himla fin!!
    Tack igen och jag är så glad för den! Beställde när zillisen hade halva men så hade den tagit slut och hon hade glömt att säga till så jag fick den för halva priset! {#emotions_dlg.flower} Såååå fin!80 eller 86! Har dock kanske hittat på en affär men 39 spänn i frakt är dyyyyrt för en suit tycker jag.. Snål! Skrikandes

Villen sötis i BT Okej, har en i 80 som ska säljas iaf Drömmer Ja, frakten kan verkligen vara galet irriterande speciellt när man bara vill ha ett plagg!
    Buttelina skrev 2011-01-16 23:24:18 följande:
    hmm roade mig precis inne i barnens gaderob. dom har visst 63par molo leggings varav 19st är nya med lapp Drömmer. sen alla katvig leggings typ 20st och inte tala om alla ot.. säkert 100-110 par leggings Tyst ouups
    Hoppsan Kertsin Där går det ingen nöd Milla har bara 11 st men å andra sidan så har jag ju precis bara börjat I looove jr leggingsen!
  • solouniko
    xmari skrev 2011-01-16 23:36:25 följande:
    Det är skönt att hänga här med er andra "galningar" Då känner man sig inte lika knäpp längre utan mer "normal".

Vill nog helst ha 86.... Men jag hör av mig om jag ändrar mig! Tack iallafall!!  {#emotions_dlg.flower}
    Här är allt normalt
    Buttelina skrev 2011-01-16 23:43:24 följande:
    jaa kan ju trösta mig med att de bara använder leggings.. och ns jeans inga velour eller mjukisar alls
    solouniko skrev 2011-01-16 23:32:33 följande:
    Villen sötis i BT Okej, har en i 80 som ska säljas iaf Drömmer Ja, frakten kan verkligen vara galet irriterande speciellt när man bara vill ha ett plagg!

Hoppsan Kertsin Där går det ingen nöd Milla har bara 11 st men å andra sidan så har jag ju precis bara börjat I looove jr leggingsen!
    jaa hoppsan hejsan liksom ser ju inte så mycket ut där det ligger så fint 11 för att precis ha börjat är rätt så bra jobbat ändå
    Haha jaa. Lär nog användas mkt leggings här också i framtiden nu Och Bia är ju sååå fin i leggings  Får jag en pojke så han få bo i det Tycker det är superfint! Jaa jag måste ju börja någonstans, vill ju jaga ikapp på alla gamla fina godingar också PLUS alla dessa nyheter som kommer hela tiden. Voj voj
  • solouniko
    xmari skrev 2011-01-16 23:44:17 följande:
    Kunde inte sitta på händerna längre... Hittade bodysuiten OCH den här underbara klänningen i rätt storlek och halva priset hos lillaw så nu är dom förhoppningsvis mina!!!

Gonatt!!!

Grattis!
  • solouniko
    Buttelina skrev 2011-01-16 23:54:22 följande:
    ajajaj då har du att göra
    tycker med lillebror är så fin i leggings helsöt. det enda som är lite svårt är att hitta matchande överdelar till printleggingsen, för tunikor är lite väl så oftast får det bli enfärgad tröja eller regnbåge.
    Ja, typiskt att det ska finnas så mkt fint Haha nja, tunika kanske är liite väl Men katvigs ränder då, funkar inte det? Eller blir det rörigt kanke?
  • solouniko
    Dolphin skrev 2011-01-17 07:27:36 följande:
    Hur är Molos softshelljacka? Är den varmare än tex Pops skaljacka? Vet att den inte har samma vattentäthet men det är inte det jag är ute efter utan om den går att använda precis som en skaljacka. Alltså både nu vid övergången till vår och sen på kalla sommardagar?
    Vi har både pops skaljacka och molos softshell och använder de samma årstid och jag tycker absolut att de har samma fuktioner förutom vattentätheten då, men i övrigt. Molos jackor är ju lite roligare och snyggare tycker jag så jag föredrar den och skalbyxor och sen pops skaloverall tex på dagis eller om det regnar ute
  • solouniko

Molos softshell är såå fina Men jag gillar pops skalisar med men i vår får hon klara sig med skalbyxor och overall därifrån och två softshells från molo som jackor Hjärta 

Smilla det har iallafall funnits lila softshells upp till 122 i min lokala butik, "bara" 30% men alltid nått. Med frakten till dig osv vet jag inte ritkigt hur det blir, men om du inte hittar någon annanstans så vet du

• solouniko
    Tjollabolla skrev 2011-01-17 19:40:08 följande:
    Jag har haft båda och föredrar Molos! Mycket snyggare, minst lika bra och dessutom så har inte alla andra ungar samma

SMilla: Milo har en softshell i 122 som pasar bra! Med växtmån såklart, men den funkar utan problem. Köp 116!
    Haha ja, framförallt att alla inte har samma är en bra motivering Här har ALLA pop på vår/höst och reima på vintern. Liiite tråkigt tycker jag. Men fröknarna tycker Milla lyser upp så fint på gården med sin regnbåge Hjärta
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17