Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Godkväll! Nu har jag bestämt att vi minsann SKA ha den rosa softshell jackan iallafall, trots att vi redan har jackor som passar Kommer ångra mig annars, det vet jag. ringde och la undan colibrimössan till också. ÅH så fint Nu vill jag bara ha våååår så vi kan hoppa i skalkläderna någongång och slippa dessa overaller! Men ja, ni vet ju vart jag bor så jag får nog vackert vänta 3-4 månader till

Bebisen sparkar för fullt i magen och det är så mysigt Jag mår så himla bra och glömmer hela tiden bort att jag är gravid, det är ju bara att hoppas det håller i sig hela vägen Tror verkligen på en pojke nu då allt känns så annrolunda, ska bli såå spännande att se vem som bor där inne

Slänge in lite bilder på Milla också i BT, fick fina miau leggingsen igår. ÅH så söta! Och Milla älskar dom, såklart Två om två månader, hur gick det till?

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko

Hujja jag skulle kunna shoppa hur mkt som helst på ajabaja, främst till bebis då Men jag håller mig undan Duktig tjej!

Hoppas ni får allt ni vill ha så kanske allt jag vill ha är slut när jag väl törs gå in och kolla

• solouniko
    Kristyr skrev 2011-01-13 21:23:37 följande:
    fanns massor kvar i 56 när jag klickade mig fram idag
    Sssshhyyyy Var inne och kikade igår men det gick ju åt skogen kan man säga haha. Idag försöker jag hålla mig borta
  • solouniko
    Kristyr skrev 2011-01-13 21:28:51 följande:
    SÅ den där fina modellen på tröja och leggings passar när man är 84 lång.. vilken tur att jag har hoppar nån sån tröja då i stl 92. Bara 13 cm kvar.. Drömmer
    Haha, den funkar säkert innan dess också Är ju bra muddar iallafall! Men köper jag fler så ska jag köpa 98 tror jag. Är så sugen på kossetröjan med svart spets men ingen som fått in den ännu Obestämd
  • solouniko
    Kristyr skrev 2011-01-13 21:37:47 följande:
    de är superfina med spets.. måsta samla sånna sedan på rean i juni om det finna några kvar. Har iaf en (på väg hem)
    Ja, en kanonfin modell verkligen! Sitter så himla bra på Vi har bara den i girly rainbow och en i miauprintet påväg hem också. Skulle sååå gärna vela ha gemstones men det är ju bara att glömma! Också ska kossan få flytta in med
  • solouniko

Godmorgon! Usch här har Milla fått feber igen Obestämd Jag som tänkte att vi skulle fara in till stan och prova den fina softshell jackan så jag vet vilken storlek vi ska ha, tyypiskt Ska bli SÅ skönt med vår så man förhoppningvis slipper alla dessa sjukor!!

Milla blev ju 1 i mars förra året och hon hade 80 förra sommaren. Hon var 73 cm på ettårs kontrollen tror jag och vägde 8,8 kg och 80 satt bra hela sommaren 74/80 på molos babyklänningar var iofs lie långa, men de i enkel 74 satt allra bäst I år har jag köpt 86 på colibriklänningen men den har inte kommit ännu, jag hoppas det ska bli bra! Hon har 92 på andra kläder

• solouniko
    Kristyr skrev 2011-01-14 10:47:04 följande:
    ja men då blir ju 80 bra här. Gissar att lillasyster kommer vara minst 73 i mars..
    Ja då lär det bli perfekt
    maugu skrev 2011-01-14 10:48:50 följande:
    Tror att 86 blir bra. Jag har oxå beställt fler klänning men nu valt 86. Livias djurklänning i 92 var ju superstor..för att inte prata om Gemstones..den lär ju passa när hon är 4 år
    Hoppas Milla kryar på sig.
    Tack, hoppas du har rätt 92 känns ju himla stort även om hon har det i andra kläder, velade mellan 80 och 86 men chansade på 86 ändå. Den borde kanske komma idag så vi får väl se
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17