Emelle skrev 2010-09-16 19:16:25 följande:
Har du skrivit upp er i december pärmen om f-grupp?
Var ju hos BM idag och fick tiderna och jag ska gå.
Var det många som hade skrivitupp sig?
Ska du gå själv...?
Min sambo kan tänka sig följa med men om inga andra pappor ska med så behöver han inte heller tänker jag. det är ju med 1:a ggns föräldrar som de grupperna kan vara intressantare rent info mässigt för. jag gå för at lära känna fler som ska ha barn samtidigt!
Willesmamma 08- ska din sambo gå?
Vet inte om han ska gå el inte,känner lite som du,han har ju reda fått infon m,m o jag går med mer för o lära känna lite mammor
Han har tagit ledigt så mycket nu från jobbe osv,så vet inte om han kan ta de mer. Men jag vill ju inte sitta där själv utan sambo medans alla andra har sina med sig heller,hehe!
Kanske att han följer med på 1:a besöket?? o sen inga fler.... hur ska ni göra?
Emelle skrev 2010-09-16 19:21:59 följande:
Har varit på BM besök jag med idag.
Min BM ville sjukskriva mig för hon tyckte verkligen jag behövde vila och hon tyckte inte jag skulle jobba enda till HP börjar...
Men jag vill inte bli sjukskriven ju...
Vi kom överens om en läkartid om två veckor då jag ska ha funderat mer över detta, då jag inte alls var beredd på att få en eventuell sjukskrivning...
så får vi väl se då...
Visst vore det skönt och visst behöver min kropp vila, men det är ju ingen fara för barnet nu...rent fysiskt med risk för för tidig födsel eller så...
Vikt +6,5 kg sen inskrivningen
Blodsocker 3,6
SF mått 25,5
Hjärslag 146
Vad är de som hänt då som gör att du får sjukskrivning?? Låter ju inte bra om bebis föds förtidigt,behöver ju bakas färdigt där inne jue
Jag har fått sånna sammandragningar nu de sista dagarna

Magen blir stenhård o drar ihop sig o de gör ont.....blir mest när jag lyfter tugnt på jobbet o anstänger mig där.
Hade inte så förra grav så blir nojig!!!