December Bebis 2010 :)
SÖK säger jag bara! Vet många som fått HP fast de varit timvikarier!
Gud,nu gav du mig lite hopp,men har väl ingen tur=(
hur lång tid tar ett beslut då?? vad ligger ersättningen på?? samma som man får som F-penning sen el??
skrev hon något extra då?? ja jag får testa ja med..min chef verkar inte så så samarbetsvillig när andra sökt HP där ja jobbar,men försöka går ju alltid=)
Men vad är det för inkomst som gäller? samma som f-penning??
Hum,svårt o veta sin SGI,vet bara vad jag hade förra gången med sonen. Nu har den ju ändrats m,m!
Fick papper hem från F-kassan som de på lönekontoret skulle fylla i,hur mycket jag hade jobbat osv för o räkna ut min SGI,
Gah,känns som om ja e såååå sent ute,men har inte haft ork till allt pappersarbete o styr som de alltid ska va när man ska ha nåe me f-kassan o göra,,blä!
asså ja gick in på FK o kollade blankett om ansökan om HP....då hittar ja bara 1 blankett som man själv ska fylla i o inte chefen??
störda frågor lixom....finns ju bara alternativ o ingen rad man kan förklara på lixom.
Underlätta jobbet o o kunna jobba,tex liftar, andra kan ta de tunga åt en,hahaha stöda frågor! hur har ni fyllt i??
Beskriv en dag där du får göra värsta tänkbara scenariot.
Akut larm, fplk som ramlar, lyft, städ alla tyngre uppgifter som vid otur Kan ske vid samma arbetspass. Jag srev en jättedetaljerad beskrivning av en helt vanlig abrbetsdag och la sen till alla saker som KAN hända och som man då måste göra, som fall, vara levande stöd, lyfta upp människor från golv som ramlat osv...