December Bebis 2010 :)
Willes Mamma
går du in på www.niomanader.se så kan man räkna ut viktuppgång där =)
Ja det e trist att han säger så, men han skulle gärna göda på mig mer ändå, "vill inte ha några spinkiga jäkla småbrudar" ;D så han tycker mest jag e löljig när jag klagar på att jag går upp i vikt..
Mitt vik har också gått ut, o nu fick jag världens jävla skitlön denna månad, jobbade halva augusti 70% natt, det ger då inte mkt kan jag lova, men nästa lön blir bättre försöker jag trösta mig med, då har jag jobbat 3 veckor heltid natt o resten av månaden också :) Är inte sjukskriven nu, får väl se vad läkaren säger på onsdag. Men fan va pissigt att du fick en så pass sen tid, jag var där o fick tiden runt tolv igår, då hade dom baaaara en tid kvar vid halv tolv på onsdag, o jag jobbar natten till onsdag så det blir bara att pallra sig upp :P
Jag får en del jobb, har lite inbokat till sjunde oktober iaf, så det är ju skönt det :) Har sagt på jobbet att det är jag som säger ifrån, dom ska inte tänka "hon kanske inte orkar" o strunta i att ringa, utan jag säger ifrån när jag inte orkar :)
Funderat på om ja ska söka lite flera ställen,men känns rätt onödigt,får va där jag e o ta de få jobben som e! tyvärr ger de mig nog inte så mycket jobb pga av grav. Sånt märks!!
Men du kanske inte borde jobba så mycket?? Ta de mer lugnt,vet du skrivit du haft massa dumma SD
Enligt "niomånader" så ska jag gå upp 14 men har redan gått upp 17, det är ju olika, vissa här i tråden har ju gått ner i vikt än så det är nog lagom för dig att ha gått upp 5 kg..
Den här gången sk jag gå upp 11 kilo så det är bara äta upp sig lite till då :=)
Med 1:a gick jag upp 14 kg. Ja jag antar att det är rätt bra...bara man mår bra o bebis mår bra,så gör nog inte lite kilo hit o dit,hihi!
F-gruppen sätter igång 14 okt kl 13.00
Jag har med läkartid nästa onsdag, var det då ni skulle dit? Jag har tid 10.30