December Bebis 2010 :)
Du kan bjuda på någon god frukt sallad först sen lasangen och sen med en god sallad till och vitlök och vitlöksbröd.
Sen efterrätten hihi kanske dig
NÄr han hade vaggan i taket så behövde de aldrig gå upp förutom när han var hungrig, men när han börja gråta så behölvde de bara putta till den lite så somnade han om.
Sen så hade de en gunga, sån man sätter barnen i och sen så gungar den så han kunde bara somna i den sen närhan blev lite äldre.
Det tog dom över 2 veckor av sömnlösa nätter för att vänja honom till spjälsäng, min svåger och deras äldtsa dotter var tvugna att sova här i några nätter för han skulle jobba och dottern skulle till dagis och det gick inte att sova hemma.
Så tänk på det så du inte vaggar för mycket.
Men om de blir svårt med denna bebis o vänja av så finns de ju sånna där vyssan lull fötter o sätta på spjälsängen så den blir som en vagga. Men e ju svårt,bebis vaggas ju i de mesta,famnen,vagnen osv!
Hoppas bebis sover gott i den,hihi
Har inte införskaffat nåt nytt ännu.. Kommer ärva det mesta av min syster. Sen kommer vi nog inhandla en del på ullared när vi ska dit vecka 40
Men då kommer jag nog mest köpa lite kläder i större storlekar eftersom mycket kommer jag nog få av syster i små storlekar. Kommer sen även köpa nappar, nappflaskor, sängkläder, nån nalle och lite andra engångsartiklar och "bra o ha" saker där...Vet ju inte om får kommer få en pojkbäbis eller flickbäbis så blir nog mycket neutrala saker.. Men syster har ju både en pojke och en flicka så bäbis kommer få flick eller pojkkläder från start ändå..
Sen kommer man nog få mycket i julklapp och även när bäbis föds kommer det nog dimpa ner lite presenter både från här och där kan jag tänka mig.
Ja de va smart me o ha 2 sängar;) Vi har övervåning o sovrummen uppe så lär väl bli ett himlans spring i den trappan:-0
MÅSTE tjata lite till på min sambo så vi verkligen åker till ullared o bestämmer ett datum,har man något o se framemot
ALLA:
Tack alla söta för era Tips

Oh säger som Emelle.....e du galen,hihi!!!
Ja vi får se.....sambon sa sen i går kväll att ja inte behövde styra me nåe,för han hade en överraskning