-
10 st på samma sång, el 10 st utspritt på en dag??Mysmamma70 skrev 2010-09-27 21:59:08 följande:Du ska känna minst tio rörelser om dagen
-
samma gång ska de ståWilles Mamma 08 skrev 2010-09-27 23:00:36 följande:10 st på samma sång, el 10 st utspritt på en dag??
-
Vet ni vad nyfödda har för stl på mössor??? Gick på stan i dag o kollade runt o de flesta börjar ju på stl 40/42....e de förstort?? Man glömmer lixom bort hur små huvuden de har!
Har ni köpt någon mössa? och vad??
-
Vilken fin filtEmelle skrev 2010-09-28 17:41:22 följande:Vad mycket fina namn ni har!!
Vi har ju, som ni ju vet, Agnes!
I morgon blir det läkar besök och så får vi se vad det utvisar. Sjukskrivning el inte...
Idag köpte jag en superfin babyfilt!
Börjar verkligen komma in i bebis-shoppa-stadiet. Lovely!

Ang. dyktekniken har jag använt mig av denna 2 av 3 förlossningar.
Är nog väldigt personligt om man gillar/klarar sig/fixar det. För mig har den + lustgas varit tillräkligt och mycket bra. något jag rekomenderar!
Mössor har vi köpt en hel del...MammaBarn butiken har jättebra nyfödd mössor! Kika in där!
jag själv har fått dille på randigt,hihi!
Skulle gärna vila ha elephant Mairo filten till våran lilla med...... Vart köpt ni eran filt? el köpte du den på nätet??

Ska kolla in mammabarn butiken,Tack för tipset
tyvärr glömmer jag alltid den butiken,men de har ju sååå himla mycket fint!
-
Ingen som har bilder på de ni köpt till era bebisar?? Så skoj o ta del vad andra handlat

-
Blir det en överraskning vad ni väntar???NhjärtaD skrev 2010-09-28 20:51:52 följande:ja ni vet juh att lilla Agnes finns där inne
Mycket fin filt, är lite lättare att hitta när man vet vem som bor där inne kan jag känna...
mammabarn butiken, är det en nät butik ele bara en som finns hos er?
Ja det tycker jag med, men inte sambon riktigt, så jag tänke Milio kanske funkar?Anairda skrev 2010-09-28 17:51:14 följande:På kille tycker jag Milo är fint :) Själva ska vi få en tös och vi tycker båda om namnet Lyra :) gammalt albanskt namn. finns bara 32 kvinnor i sverige med det namnet o endast 19 som har det som tilltalsnamn!
Lyra är med fint, inte hötr innan....Var oxå fin filt....ska kika in den sidan
Så man ligger bara still & blundar & andas då?delifi2 skrev 2010-09-28 18:35:37 följande:Enya var ett fint namn :)
Håller med er andra om att det är mycket svårare att komma på killnamn :(
ANvände dyktekniken med WIlliam, bm sa att hon aldrig märkte på mig när jag hade värkar för jag låg bara helt still och blundade och andades. Funka jättebra för mig men sen är värkarna gick över 120 på ctg så började jag med lustgas oxå och då var jag helt inne i lustgasen ist, lustgasen har alltid varit min räddning under mina 3 senaste förlossningar
-
Mamalicious: vilken söt mössa du köpt:) Oh Lycka till i morron nu,du ska se de kommer gå super duper bra

Är de några som fått tider till föräldragrupper?? ska ni gå?? jag fick i dag o den börjar den 14 okt!
Är gräsänka här hemma nu...då sambon är i Bosnien me jobbe! Så har något inbokat varje dag nu,hehe,så tiden går lite,lite fortare...saknar jue honom som bara den..så tomt!
Lite senare ikväll när busungen här hemma lagt sig tänkte jag lägga upp lite magbilder äntligen;-D
-
Ne fy gumman du får va rädd om dig!!! Otäckt o svimma så där jue!3 barns mamma84 skrev 2010-09-30 19:03:26 följande:Hej mina flickor!
Nu e jag här igen hihi ja jag har jobbat och varit hos läkaren IGEN
har nämligen svimmat igen på jobbet i Tisdags -( kunde inte stå upp när jag väl skulle stå så svimmade jag om när ögonen bara svartnade till
Blodtrycket är helt okej 120/70 ca och blodvärdet LÅG mkt LÅG än innan förra veckan när jag svimmade samma gäller Blodsockret Mkt risk fall mkt låg lägre än innan jag svimmade
Har haft ont i huvet då jag rammlade till och smälde till bakhuvudet
Nu e jag bara förkyld
Idag har vi köpt 4 st boddys lägger upp i bild + hämtat baby kläderna till Elias från Hm
massa säta kläder lägger in på bildtråden sen i kväll nu e inte sambon hemma.
Inne i vecka 29 oxå
ojoj alltså bjuder jag på magbild hihi
Spännande o se lite bilder på bebiskläder
De e ju så himla söta!
-
http://www.familjeliv.se/hem/willes_mamma_08/galleri.php?cur_album=Gravid+med+Mini
Har lagt in lite bilder i bildtråden,de finns även fler via denna länk!
Har mängder med fler bilder,men såååå svårt o välja ut några då alla e lika fina
-
Åhhhhhhhhhh ja blir tokig snart här hemma!!! Vill få all renovering klar så man kan fokusera sig lite mer på bebis o pyssla ihop saker till den o göra fint!!!
Idag ska ja o lilla hjärtat ner på stan o shoppa lite( hur de nu ska gå,hehe) Sen ska en kompis bjuda på Kina :) Efter de blir de hem o städa lite o sen Idol me en kompis o lite godis
Va nåe jag skulle skriva o fråga,men minnet e kort
Hoppas de dyker upp i skallen snart,hihi!