December Bebis 2010 :)
www.minbebis.com/gravidpaket.html
Vi har ju sexförbud här hemma till följd av alla sammandragningar. Det är tråkigt, men vi får hålla oss tills det inte längre är farlig om förlossningen skulle sätta igång så jag sade till sambon i kväll att "om två månader..."
Då svarade han att han inte alls tänkte ha sex med mig då får då är jag väl alldeles trasig. Inte förrän då slog det mig att jag faktiskt kan vara mamma redan om två månader, det är ju ingenting. Mycket att fixa nu!
Jag är ju inte beräknad förens den 28 december, men både jag och sambon är lite smått inställda på att det kan bli tidigare.
Är det inte konstigt? Snart har vi våra små här, tiden går snabbt ändå på något vis!
Liten hittar på nya rörelser varje dag. Det märks att det börjar bli trängre. Ibland gör det ju riktigt ont, men gud så mysigt det är!
Hallonbladsthe pratet
När ska ni dricka Teet ?
När kommer ni att börja när i November ska ni dricka detta ?
Var beställer ni någon stanns?
Det går ju att köpa från Hälso butiken men jag bor i danmark och har inte detta möjlighet.
Vill ha i TEE påstar som innan och inte lös TEE alls.
Jag har prov i morgon bitti och sitter nu och pluggar. Men jag blir tokig för liten sparkar på blåsan och snurrar omkring i magen så jag måste springa och kissa en gång i halvtimme...
Dessutom är det obehagligt när man känner diversa kroppsdelar tryckas mot magen lite för hårt och lite för långt ut. Häftigt, men oskönt.
Jag skulle ju iväg och göra ett prov i skolan idag. Självklart försov jag mig. Första morgon på säkert en månad som jag hade en tid att passa på morgonen, jag kommer inte ens ihåg att väckarklockan ringt.
Jag är så himla trött hela tiden, ska be att få göra ett omprov en eftermiddagstid. Så dumt bara, jag satt och pluggade hela dagen igår med en massa sammandragningar. Hade varit skönt att ha det gjort idag.