December Bebis 2010 :)
Ja otroligt dåligt faktiskt!
Ja otroligt dåligt faktiskt!
Min tjej är inne i en väldigt mysig fas, glad och nöjd mest hela tiden. Vill inte vara ensam, går man ut ur rummet blir hon ledsen så hon får helt enkelt följa med; sitter i badkaret när jag duschar
Och vild, inte still överhuvudtaget, ingen av de andra bebisarna jag träffar är lika aktiv! Kravlar, särskilt baklänges och har börjat ställa sig på knät så snart kryper hon nog... Och hungrig! Äter hur mycket som helst men det behövs nog som hon far omkring! Men rätt tjock också
Oj här var det gravidsnack
Träffade idag en kompis som väntar tvillingar, och jisses vad magen växer snabbt! En månad sen jag såg henne sist, det är dags i slutet av december men det gick inte att missa att hon var gravid direkt
Ikväll ska jag gå ut och svira, ska bli kul men jag är aptrött efter att ha sovit alldeles för lite några nätter. 5 ungefär tycker lillan det är dags att kliva upp, urk
Igår började S helt plötsligt att säga "dada" óch nu håller hon på i ett
värsta babblisen!
Min sambo var ledig i helgen men blev tvungen att åka in både i går och idag, kom inte hem förrän 1 i natt och stack direkt i morse. Så underbannade nu på somrarna, men trist för honom och trist för oss....tänker åka till min mamma ett tag och komma iväg från stan lite; Sthlm är helt tomt nu! Rätt skönt!
Ja högskoleprovet är kanon, kom också in på det när jag började! Och det brukar gå bättre och bättre för varje gång; första gången satt jag och läste allt noga och då hann man ju inte
Idag har jag och lillan åkt raggarbil! Amerikanare från -62, så coolt!
S sover inte alls länge på dagarna, en halvtimme kanske en gång på fm och en på em. Inte sover hon till 8 heller utan är klockan 6 får man vara glad, då har hon ätit en slurk vid 4 också... Men nu somnar hon hyfsat runt 20 vilket är skönt, förr var hon aldrig före 21! Tror hon laddade för sitt aktiva liv under de tre första månaderna för så sov hon jämt
Har också haft några riktigt jobbiga nätter; vaknat varannan var tredje timme och varit så ledsen! Det började redan på kvällen, hon vaknade någon timme efter sängdags men då kunde jag trösta ganska lätt, sedan vid 23 igen och då var hon vaken över en timme. Mardrömmar kanske? Ensam är jag också så har inte fått nån hjälp känner mig lite sliten må jag säga. Känner inte riktigt igen detta så kanske en ny fas?? Blir 7 månader om en vecka och är inne i en oerhört livlig period! Men hon är glad och pigg, håller på att försöka krypa men inte riktigt fått kläm på hur det går till. Och babblar så mycket, så jag tror att oron nattetid beror på att det händer mycket nu...