December Bebis 2010 :)
Denna natten var bättre än på länge! Vaknade 3 och 5 bara, hoppas hoppas att det är på väg åt rätt håll!
Denna natten var bättre än på länge! Vaknade 3 och 5 bara, hoppas hoppas att det är på väg åt rätt håll!
Usch, det har hänt sängolycka 2 ggr här med. Men illvrål direkt och allt har gått bra men fy fasen vad hemsk man känner sig! På tal om hemska saker så hoppas jag att ni inte var lika dumma som jag och tittade på programmet om cancersjuka barn ikväll. Så fruktansvärt sorgligt!
Inte en enda tand här heller, 8 mån imorgon
De är så söta när de håller på att öva! Snart sätter de av som små raketer
Då får man passa non-stop
Min tjej har krypit runt i vårt lärarrum på skolan idag, så stort så hon trodde nog hon var i paradiset! Så fick jag låna en lära-gå-vagn av min vikarie, den får nog vänta ett slag tror jag men super så slapp vi köpa en!
Försöker avleda med nåt skoj när hon börjar rycka i nån sladd eller så, tycker än så länge det går rätt bra! Har ju alltid haft hundar och födit upp mkt valpar, och alldeles långt ifrån ett gäng vilda valpar tycker jag nog inte det är med en krypande bebis (missförstå nu inte, jag tror inte hundar är människor), tror på den milda vägen där man belönar det som är bra beteendet istället för att bestraffa det dåliga!
Idag har lillan för första gången lämnats in på barnpassning, på Friskis! 6 äldre damer på 2 barn, det gick hur bra som helst
Det är bara barnpassning 2 ggr i veckan men jag ska nog försöka passa på att utnyttja det, ligger typ 2 minuter bort...
Vi har flugit två gånger; när hon var 4,5 och 7,5 månad. Första gången inga problem, sov mest. Andra; inte så kul att sitta fast så tur att turen bara två timmar..
På Arlanda måste man checka in vagnen samtidigt som bagaget, köpte en påse för 50:- som höll hem också. Men -bärsele är ju bra att ha tills det är dags att kliva ombord! Finns lånevagnar men de var slut båda gångerna. Annars är det väl mest underhållning, leksaker och mat. Vi märkte inget av lock för öronen, gick bra överlag!
Ja det skulle vi ha gjort, Cissi! Chassit var helt skevt så att den inte gick att fälla upp, efter lite våld gick det. Nästa gång blir det inte finvagnen som får hänga med utan en resevagn. Vi blev super ompysslade både gångerna och fick små leksaker och sånt!
Idag tittade första tanden äntligen fram! Har trott i flera månader att det var på g... Vad gäller träning så är jag nog i bättre form än nånsin, hinner och orkar betydligt oftare än när man jobbar, då är jag jämt så trött och stressad. Anmäld till några lopp nu i höst, skitkul att ha ett mål med träningen!
Menade inte låta skrytsam. Jag är bara en vanlig motionär. Menade mest att med ett barn har man mkt mer tid än som heltidsarbetande lärare och inga ursäkter för att inte hinna motionera. Eller vad man nu gillar att göra på sin fritid. Förstår att det är en helt annan femma om man har flera barn.