Mama Jessie skrev 2011-08-26 10:54:21 följande:
Jag har gjort det 2 nätter nu faktiskt annars brukar jag också få vakna några gånger. Hoppas det håller i sig :)
Men ändå är jag trött!
Haligh skrev 2011-08-26 10:37:59 följande:
Från boken "Växa och upptäcka världen", man vill gärna att det ska vara så iaf så man har en förklaring

Vad jag menar är just det där att vakna stup i kvarten (varannan timme är iofs bättre än här), så har vi iaf inte haft det tidigare utan det är senaste månaden. Sover mindre överhuvudtaget och mer oroligt!
har också boken och räknar man enligt bf som man ska så är han 36 veckor och där är det ett åskmoln så vi får väl se vad som händer ;). Enligt födelsedag är han över 38 v och förbi fasen
Det finns en app också som heter "Wonder weeks", den håller koll på faserna :)
Den ska jag ladda ner! Hoppas åskmolnet blåser bort

En sak som är väldigt tydligt här är att S har blivit så tyst! Pratar inte mycket alls jämfört med tidigare utan hon kryper mest runt och pillar och river på saker.
Förresten, jag borde nog inte oroa mig men det ser ganska märkligt ut; S håller på att skaka på huvudet från sida till sida till och från. Och bankar huvudet mot saker! Om hon ex sitter på köksgolvet och har ett skåp bakom sig kan hon börja banka bakhuvudet i, eller i spjälsängen! Någon som varit med om det? Inte hårt så att hon skadar sig, utan mer som att hon tycker det är roligt, knasungen!