December Bebis 2010 :)
thegoddess: Åhh vilken sötnos du har
thegoddess: Åhh vilken sötnos du har
Sixten har lärt sig att klappa händerna, det är ju såå gulligt
Igår fick han också prova sin hoppgunga som han tyckte var jätte rolig!
Hur gjorde ni när ni började med lite mer mat istället för bara smakportioner? Jag tänkte börja ge lite mer matigt nästa vecka men känner mig helt lost just nu.. Vill inte ge burkmat utan göra själv.. Vad börjar man med, vad ska det ha för konsistens osv ?
Jag orkar inte mer! Minns inte när jag fick sova mer än ett par timmar sammanhängande. Han vaknar 4-5 gåner per natt och gnäller. Han kan äta 100 ml och sen somna för att vakna efter 1-2 timmar för att äta lika mycket till. i natt var han vaken 4-6 och gnällde och pratade. Ville inte äta eller något annat, allt var bara fel.. Jag bryter ihop snart om jag inte får sova
Tack för era kommenterer tjejer! Jag lider med dig Suzzy, det är ju sjukt jobbigt.. Min dotter sov dåligt när hon var liten men inte såhär dåligt! Sixten har inte sovit mer än 45 min totalt på hela dagen idag och sambon fick bråka med Sixten i en timme nu på kvällen innan han somnade riktigt..
Har mensvärk från helvetet. Har aldrig haft mensvärk innan så är riktigt jobbigt. Gör riktigt ont i magen, ryggen och strålar ut i höfterna. Blöder som en j*vla gris också, helt sjukt.. Som att det inte räcker med att inte sovit..
Vi börjar fundera på ett syskon iaf nu fast jag sagt jag inte vill ha fler
Visst är det innan 18 månader man måste få ett till barn för att inte bli av med SGI eller vad det heter?! Jag velar fram och tillbaka, vill plugga till USK och ta körkort först egentligen, men blir jag av med SGIn så måste jag ju jobba 6 månader också så det skulle ta iaf 2 år innan det blir nåe syskon isf och då tror jag inte det blir.. hmm, inte lätt!