December Bebis 2010 :)
2 barns mamma84: Så fula säten var det ju inte, men de var ju inte snygga. Hehe
Sixten har också händerna i munnen hela tiden, eller stortån..
2 barns mamma84: Så fula säten var det ju inte, men de var ju inte snygga. Hehe
Sixten har också händerna i munnen hela tiden, eller stortån..
Usch båda mina små är sjuka
Sixten hostar, nyser och har feber. Men är barnen över 3 månader behöver man tydligen inte ringa om de inte blir helt täpta eller rosslar väldigt mycket och det gör han inte! Han är ju 4 månader nu.. Han äter nästan som vanligt och jag matar han med vatten på sked men han är tröttare och grinagare än vanligt.. Första gången vi är sjuka sen Sixten föddes..
Åh, Sixten är jätte dålig idag
Han hostar, rosslar, har feber, ögoninflammation och snorig. Har tid hos jourläkare kl 10..
Det gick ganska bra iaf. Träffade världens sämsta läkare tyvärr.. Men Sixten har en vanlig virusinfektion så fick luftrörsvidgande utskrivet som min sambo är och hämtar nu, vet inte vilken sort eller nåt. Han frågade om vi ville ha det så vi slipper lunginflammation, nej självklart vill vi att Sixten ska få lunginflammation
Ögoninflammationen sa han inget om utan sa att han skulle skriva ut luftrörsvidgande så vi kunde åka hem och bara gick.. Så har ni några tips? När dottern hade ögoninflammation fick hon ögondroppar så vet inte hur jag ska göra..
Majorima - Usch vad jobbigt
Hoppas det blev bättre när han sovit lite!
Vi använder libero strl 4 åt Sixten, har gjort det en månad nu! De tycker jag passar bästa på Sixten, Bumbo eller vad de heter var också bra, fick prova en sån av Sixtens kusin.. Pampers läkte hela tiden och Willys sög inte åt sig tillräckligt på nätterna så kunde bara ha de på dagen..
Har någon av er haft Ventolin åt era bebisar? Isf hur reagerade deras mage? Sixten har blivit konatig i magen av det..
Okej.. Sixten är jätte gasig och bajsar typ hela tiden..
Fick sova totalt 5 timmar för Sixten i natt, han hade jätte ont i magen och hade sån hosta
Han var också skakis, antar att det är från ventolinen så vågar inte ge det mer..