December Bebis 2010 :)
Ni som ger ersättning, när har ni tänkt ge 2.an? Om två månader blir Sixten 4 månader, ska man börja byta ut lite då eller börjar ni före 4 månader? Gav aldrig min dotter ersättning så har nollkoll..
Ni som ger ersättning, när har ni tänkt ge 2.an? Om två månader blir Sixten 4 månader, ska man börja byta ut lite då eller börjar ni före 4 månader? Gav aldrig min dotter ersättning så har nollkoll..
Moma: Sixten äter ersättning på 150 ml vatten med 3-4 timmar mellan utom på kvällen då vi gör på 180 ml och då sover han 8 timmar..
Sixten har nästan vuxit ur sitt babyskydd nu.. Han kan sitta i det om han bara har vanliga kläder, alltså varken jacka eller overall och det är alldeles för kallt än för att vara ute så.. Han är ju bara 3½ månad, är det inte egentligen lite tidigt att byta?
Ang. dop så döpte vi Sixten 26 februari i kyrkan, vi bjöd 55 personer men 25 (!!) st kunde komma bara. Vi hade bjudit både släkt och ett par vänner var.. Vi valde att inte ha några gudföräldrar då det inte fanns någon vi kände var lämplig.. Det var riktigt mysigt! Vi är inte så troende men tycker det är en fin tradition! Bjöd på bullar och tårta efteråt i kyrkans lokal man kunde låna..
Oj vad många inlägg jag skriver, sry!
Sixten tyckte vi skulle gå upp FÖRE 7 idag, jag var dock inte lika förtjust då Lina fortfarande ligger och snarkar och sover, brukar vara hon som väcker mig tidigt annars..
Mammasmurfen: Tack! Hade inte tänkt på att det fanns stolar 0-25 kg.. Ska ner på stan och kika då de har extra pris på en sån nu! Jag vet att Sixten är stor för sin ålder (ungefär som en 7 månaders) men tycker iaf att den borde passat lite längre. Har dock läst nu att akta gracos storlar är ganska små!
2barnsmamma: Hoppas det blir bättre med Elias snart!! Så jobbigt när de små är sjuka..
Sixten har äntligen kommit på det där med napp, vilken skillnad det blir! Han är mycket lugnare och mer lättsövd. Är glad att jag har fortsätta kämpa fast han är så stor
Idag är det andra gången på föräldragruppen men har ingen barnvakt åt min stora tjej så kan inte gå..