Ludi----> Tycker det du skrev var jättebra i din blogg
Håller med fullständigt, när de är små blir de inte bortskämda på nåt sätt.
Kan säga att när mina döttrar var små så sov de mellan mig å deras pappa och nu 20 & 18 år senare så skulle de inte komma på tanken att komma in till mig på natten

så de blir inte bortskämda, de lär sig sova i sin egen säng till slut.
William kommer in till oss på morgonen, Elliot kan ibland komma in till oss på ntten men jag skicar faktiskt ut han till soffa, låter elakt jag vet men han svettas nåt kopiöst när han sover så det luktar äckligt, sen så rör han sig så otroligt mycket så att jag vaknar hela tiden, å till sist så snarkar han högt, och då menar jag verklikgen högt tom Magnus vaknar av det och han kan sova genom en bomb.
Vi ska kolla upp Elliots näsa för det låter som ett ånglok, helt förfärligt.
Förutom att han vcäcker oss då så väcker han Olivia oxå, dr skickar jag ut honom
Sen så har jag läst ikapp 7 st sidor nu och glömsk som jag är så har jag redan glömt vilka jag skulle kommentera
Nåt om ersättning var det visst, jag gör så här när jag är ute längre stunde rpå dagarna, värmer upp vatten till den temp jag vill ha och häller i en termos, man behöver inte koka vattnet och låta det svalna
OM man inte har egen brunn då ska man göra det.
Olivia lägger sig vid 19-tiden och vaknar kl 7 ca på morgonen men det kan skifta på nån timme ibland oxå åt båda hålllen.
Den här veckan kunde ju ha varit bättre och förra oxå för den delen.
William vaknade i Lördags för 2 veckor sen med 39 graders feber, gav panodil, vatten och allt man skulle. RIngde till sjukvårdsupplysningen som sa att ge han vätska osv osv.
Han kunde inte sova och var helt slut, satt bara i knät. Så var det lördag, söndag, måndag & tisdag.
På måndagen åkte vi in med honom till akuten (i Malmö) slutade med att vi därifrån drf att det var för mycket folk där, personalen visste inte var de hade sina patineter (hörde det i korridoren, de frågade vrann var vissa patienter var, om de var i väntrummet eller hade fått rum), sen så var William jättepigg när vi kom in dit.
åkte hem och efter halva vägen så började han gråta igen. Han hade då inte sovit Lörd natt, sönd natt å sov inte heller mån natt. Så i 3 nätter å 3 dar så sov han inte förutom kortare stunder. Natten mellan Mån/tis satt han och drack i sömnen.
På Tisdag ringde jag vår vc och fick en tid.
Han hade öroninflammation, hämtade ut pencellin och han sov då i 2 timmar på tisdag em, det var det längsta han hade sovit på 3 dar.
Vi tror att det var så mycket att titta på när vi var på akuten så han glömde bort sitt onda.
SÅ förra veckan var vi hemma med sjuklingen.
Nu i måndags så blev han dunderförkyld och smittade naturlitgvis Oliva och Oliva har inte hämtat sig ännu.
Igår var vi på barnmottagninen drf hon fick ingen luft när hon hostade som värst eftersom slemmet satt i halsen. VI fick inhalera och fick kortison, fick komma tbx efter 4 timmar för att se hur hon var, hon fick inhalera och fick kortisn. Efter första gången så åt hon ordentligt utan att släppa taget från bröstet, så himla skönt att se henne äta som vanligt och vara så nöjd som hon brukar. VI fick oxå flytande luftrörsvidgande.
Imorse var hon ännu värre, svårare att andas och hon väste ut luften och andades bara ytligt, så in till barnmottagningen igen där läkaren från igår konstaterade att hon vara ännu värre idag än igår, skönt att vi fick samma läkare som kunde jämföra hur hon var.
Så nu har jag tagit ut en inhalator som hon ska andas i, vilket hon avskyr men det hjälper iaf.
Stackarn är alldels likblek nu för tiden och röd runt ögonen och snoret bara rinner.
Men så skönt tt hon äntligen sover ordentligt, fattar inte att hon kan sova bra på natten trots att hon är så snorig och förkyld, visserligen så var jag vaken 1 1/2-2 timmar inatt när hon vaknade och inte mådde bra så jag hoppas den här natten blir bra för henne.
Blev långt det här men det blir så när man inte har varit här inne på länge
Imorse så var hon ännu värre trots