jag fokuserar inte alls å vikten och det tycker jag inte ni heller ska göra. Man ska fokusera på hur man ser ut. Tänk på att muskler väger mer än fett.
Jag har gått ner alla gravkilon + 2 mer men min mage ser ut som jag är mer gravid nu så det spelar ingen roll om jag väger mindre nu än när jag var gravid för jag ser fortfarande gravid ut.
Haligh skrev 2011-03-24 12:39:00 följande:
Man märker ingenting att min tjej har ont i öronen, trodde att det skulle göra ont när man tryckte på dem; men hon hade visst det ändå såg de när de kikade in - därav febern tydligen!
Det var samma med William när han blev sjuk, han fick bara feber och vi tryckte på örat men han reagerade inte, så efter 4 dar med feber och febernedsättande som inte hjälpte gick vi till läkaren och då upptäckte de öron inflammationen
Idag har jag varit på tjejmiddag och inte träffat Olivia på 6 timmar eftersom hon sov för natten när jag kom hem

saknar henne....
konstigt va? är med henne hela dagar och så är jag borta 2 1/2 timme och har det trevligt och skönt att kunna äta varm mat i lugn å ro. Känns nästan som jag vill väcka henne och bara hålla om henne, är ju 6 timmar minst till som jag kommer få hålla henne ju