December Bebis 2010 :)
Har suttit och skrattat konstant nu i en halvtimme*ler*
www.familjeliv.se/Forum-25-97/m57246429.html
Annars flyter de på här hemma med Ellie, hon sover från 22-23 tiden till kl 9 ca varje natt

Var på Bvc i tisdags å hon väger nu 5690g och är 61 cm lång, hon har börjat "prata" en massa oxå*ler*
Hon har även blivit en hejjare på att hålla uppe huvudet själv, och vill INTE ligga ner när hon är vaken, utan ska "sitta" på armen/i soffan*ler*
Hon blir 9e veckor på lördag
Nu har även min foglossning gett sig
så numera klarar jag av att gå mer än bara några 100 meter UTAN att få ont i framfogarna...kan bara säa att jag är såååå lycklig över de, däremot har jag fått sjukt ont i ryggslutet...antar det är pga att jag fortfarande har hållning som om jag var gravid, dvs skjuter ut höften
Försöker verkligen tänka på att "hålla in magen" men de e svårt.
Har nu äntligen fått upp träningscyklen från källaren, så den används var dag, Ellie ligger å tittar på så mamma sköter sig*S*
Ang stora killen å anmälan som gjordes via skolan till soc, så har jag FORTFARANDE inte hört ett smack, vet att ärendet ligger på deras bord, men har ännu inte hunnits med (ringde igår å kolla läget)
Han har nu inte träffat sin pappa på 4a veckor, å VILL verkligen inte dit, vet inte riktigt HUR jag ska hantera de hela, han måste ju förr eller senare träffa honom, å ju längre tid det går, desto MER ångest tror jag han får över det, men samtidigt vill jag INTE pusha honom såklart.
Nää daxt för lillan att få sig lite mat märker jag

Min äldsta dotter blev oxå slagen av sin pappa för ca 1 år sen och hon träffar inte honom eller pratar inte med honom längre. Det gick så långt att hon bytte nr så att han inte kunde få tag på henne. Men det är ju lite annorlunda eftersom hon är vuxen och han är psykiskt instabil.
Men även om så är fallet så skär det lite i mammahjärtat, för hon är ju lessen även om hon inte visar det på samma sätt din son kanske gör.
Man får försöka prata om det hela och säga att pappa är snäll egentligen.
Ni kan inte tsm åka och hälsa på honom en liten stund bara, bara så att han träffar honom och sen så åker hem med dig igen.