3 barns mamma84 skrev 2011-02-16 21:49:47 följande:
Dumma jag tappade jag honom från babysittern ca 1 meter och han studsade ut från babysttern landade på ansiktet pladask och var tyst ca 1 min JÄVLAR jag tog upp honom direk förstökte lugna en JÄTTE lessen pojk och en panikslagen jag och fick lugna ner honom ner efter en stund.
Ringde ambulansen och dom kom med blåljus tog bara 1 min ca känndes det som.
In kommer dom två män och tar honom och ser att allt är okej och jag och elias fick gå in till ambulansen och där testade dom honom se att allt var okej med ögonen huvet kroppen och tog en puls sak på hans tå och vi åkte in till sjukhuset.
Sambon åkte bakom.
Där var allt okej och vi fick åka hem igen.
Han fick en bula på pannan och var hungrig och ville ha mat och sen somnade han i sin vagga ..
Å fy fasen vad hemskt, usch när man tappar sitt barn. Men skönt att allt gick bra
Gjorde det med Emily en gång, vi var på babysim och hon sparkade ner sig från skötbordet där och ramlade på sånt klinker. Vi åkte in men kom aldrig till en läkare drf att min fd man är stor idiot, så han ville inte vänta längre så vi åkte hem.
Olivia är täppt i näsan igen och de hade inte koksalt på apoteket, brukar göra det själv men inte nu så de sa att vi kunde ge natriumklorid ist en stor jäkla flaska fick vi
Hon sover hela nätter nu, från ca 22.30-6 typ, superskönt.
Var hos bvc igår och damen väger 5,7 nu

det andra vet jag inte, efter 5 barn så är jag luttrad och kollar bara att de går upp i vikt.
Läkaren tyckte hon var stark och det är hon, jädrar vad man får ta i när man ska torka henne under armarna när hon badad.