December Bebis 2010 :)
Hejsan allihoppa 
Jag skulle jätte gärna vilja ha fler vänner som har bebisar från december 2010 i malmö/lund!
Min dotter är född 7Dec.
Skriv gärna i min GB/inbox om ni är intresserade 
Ha det bäst allesammans 
Hejsan allihoppa 
Jag skulle jätte gärna vilja ha fler vänner som har bebisar från december 2010 i malmö/lund!
Min dotter är född 7Dec.
Skriv gärna i min GB/inbox om ni är intresserade 
Ha det bäst allesammans 
Vi var ute å gick idag, dimmigt som bara den men varmt, gick ut utan jacka, SÅ härligt :) fast här var det bara 12 grader
Så den innehåller samma goda bakterier som är snälla för magen och smakar ganska exakt samma också. Den är billigare än nan HA men dyrare än vanliga nan, såklart.jag har fått bättre hy sen Olivia kom, men håret däremot, när jag vänta William blev jag flintis vid hårfästet
Olivia älskar sempers banangröt hon vill bara ha mera, hon äter som en häst tycker jag
Imorgon ska vi oxå på 4 månaderskoll + kostinfo
sa att jag börja med gröt och lite smakisar nu, men sköterskan menade på att jag allt skulle vänta då deras rek. faktiskt nu var 6mån. Kände mig dum och hon var så himla envis! Det är väl ändå inte deras sak att lägga sig i? Arvid äter ju bara ersättning och har inte ammats sen han var 5v och jag antar att de vill uppmuntra till amning i iaf 6mån. Så nu ska det trotsas och smakas vidare!
bvc sa till mig att ge gröt vid 17-tiden eftersom hon äter så mycket på em, hon hänger vid brösten från 14-tiden och blir frustrerad när det inte komemr så mycket och då ger jag tillägg men hon sa att det är bättre att ge mat elelr gröt vid 14-tiden efter ammningen så håller hon sig (förhoppningsvis) tills 17-tiden då brukar jag amma sista gången och sen 90ml tillägg och sen vid 19-tiden så får hon 150 ml ersättning och sen så är det go´natt och det klarar hon sig på tills kl 6.
Fast nu hra hon börjat vakna å grymmta vid 5-tiden så jag ska göra som bvc sa att ge gröt vid 17-tiden ist
Någon som är kunnig om foglossning ??
Jag hade ju foglossning i hela min graviditet med elias och allt försvan samma dag han var ute.
Nu blir han 4 månader imon är det bara 2 dagar kvar och jag fick Foglossning IDAG
från morgone började det och har fortfarande foglossning
sitter i blygbenet
Är detta normalt ???
Obehaglig kännsla ..
Fan är man verkligen gravid eller ??
Jag börjar bli nojjig ....