• TB1

Inga spermier..

Idag har våran värld gått under.. Dom hittade inga spermier i provet usch vi är så ledsna! Läkaren skulle skicka en remiss till ureolog eller hur det nu stavas.. FAN!!!

Vad händer nu?.. nån mer som sitter/suttit i samma situation och hur går det/har gått för er? Snälla ge oss hopp

• Svar på tråden Inga spermier..
  • TB1
    Hjärtat längtar skrev 2011-02-20 17:54:08 följande:
    SmillaK, eftersom din man tar testosteroners. och TB1, din sambo ska, så undrar jag vad de har för testosteronvärde?
    Min man har 5,9.
    Jag haf sagt till min man att han ska ringa till läkaren, man han vill inte det. Men det är ju för hans eget bästa säger jag.
    Jag vet inte vad han har för värde :/ ska försöka kolla upp det
  • Linnea1986

Dagarna går väldigt sakta nu tycker jag, även fast jag försöker hitta på en massa, i går var jag nere på stan och lämnade in papprena för hindersprövning och för att ändra efternamn, på måndag ska jag dra med sambon ner på stan och fixa ringar, får då se hur lång tid de tar o fixa ringarna så vi kan bestämma ett datum.. Har tränat på det här med barn nu oxå, fick hit kompisens son igår som blir 3 år i år, han sov över till idag, han kommer även komma imorn igen och sova över, sambon va väldigt trött efter igår.. haha, stakarn..

• SmillaK
    Hjärtat längtar skrev 2011-02-22 20:34:34 följande:

kanske inte. Har din sambos rygg blivit bättre än? Får han mer muskler av testosteronet eller?

Vad är det för biverkningar, mer än risk för prostatacancer?

Ja, ryggen är mycket bättre, har varit bra sedan i våras. Och han bygger mycket lättare muskler nu. P.g.a ryggen tränar han ca 2 ggr per vecka. Innan har det inte blivit så stor effekt, men nu är jag rädd att han ska bli träningsnarkoman. Han tycker det är så kul nu när musklerna bara växer och växer. Jag tror inte att det är så mycket mer biverkningar, men jag tyckte han hade humörsvängningar i början av behandlingen.
  • SmillaK
    Linnea1986 skrev 2011-02-26 13:56:56 följande:
    Dagarna går väldigt sakta nu tycker jag, även fast jag försöker hitta på en massa, i går var jag nere på stan och lämnade in papprena för hindersprövning och för att ändra efternamn, på måndag ska jag dra med sambon ner på stan och fixa ringar, får då se hur lång tid de tar o fixa ringarna så vi kan bestämma ett datum.. Har tränat på det här med barn nu oxå, fick hit kompisens son igår som blir 3 år i år, han sov över till idag, han kommer även komma imorn igen och sova över, sambon va väldigt trött efter igår.. haha, stakarn..
    Så spännande och kul med giftermål. Hoppas det blir snart Vi har också banvaktat en 2.5 åring över natten. mycket mysigt. Det är väldigt kul att vara med barnet utan föräldrarna när man bara kan koncentrera sig på det.
  • Linnea1986
    SmillaK skrev 2011-02-26 20:07:04 följande:
    Så spännande och kul med giftermål. Hoppas det blir snart Vi har också banvaktat en 2.5 åring över natten. mycket mysigt. Det är väldigt kul att vara med barnet utan föräldrarna när man bara kan koncentrera sig på det.
    Jo de e roligt o ha dom utan att föräldrarna är med, lite lättare o våga säga till om dom gör fel.. Idag ska vi ha med honom på ett barnkalas som vi blev bjudna på igår.. Får se hur de går.. haha
  • moii

Idag var vi på första mötet och i övermorgon ska jag börja spraya! Jäklar vad snabbt liksom, jag har inte riktigt hunnit med känner jag men det känns fint att få komma igång ändå.

• Aurora1979

moii: OJ det var snabbt jobbat det! =) Jag fick vänta 3 månader från första mötet för att sommaruppehållet och medicinering med Levaxin kom i vägen.

• Aurora1979

moii: Ja det låter perfekt. Och det är kanske bra att det händer på en gång så hinner du inte fundera och nojja så mycket över det. ;)

Svar på tråden Inga spermier..