SmillaK skrev 2011-05-30 20:26:12 följande:
Körsbärsträd: Grattis så jättemycket till plusset. Njut nu ordentligt av at du väntar barn.
Ego: Jag har nu ätit pergotime i fem dagar och var för att kolla hur det såg ut där inne idag. Slemhinnan såg bra ut och det var en äggblåsa på höger sida som var 20 mm och en på vänster som var 18 mm. Så ikväll blir det ägglossningsspruta och sedan insemination på onsdag. Nu går det undan minsann. Jag hinner inte med i svängarna.
Memphis: när blir det äggledarspolning för din del?
TB1: Hur går tankarna nu, har ni bestämt er för hur ni sak göra?
Drömmar: Grattis till att ni fick pengar tillbaka. Det är ju jättebra att det sprids så det kan utnytjas av andra.
Vad spännande SmillaK!
Jag blir alldeles upprymd, känns ju som att man fått en relation till er alla nu och känner verkligen med er!
Jag hoppas så innerligt att det går bra med inseminationen, Tänk om det skulle lyckas på första!
Gör det inte det, så är det bara på't igen :)
Ang. äggledarspolning, dom skulle ju hört av sig om dom fick en återbudstid i förra veckan.
Men tydligen så fann dom ingen lucka, jag får vänta till nästa mens (ca 16/6) och skulle ringa då, så får jag en tid mellan mens och ägglossning. Skönt att jag hinner med det innan dom stänger vid midsommar!
Ska även höra då, om det är möjligt att få boka in en kuratorstid, så har vi ett datum att se fram emot till efter sommaren.
Skulle vara så fint om det blev så!