SmillaK skrev 2011-06-02 19:15:13 följande:
Gud vad mysigt det låter. Det låter ju nästan som om planeringen är klar

Jag tror att vi också helst hade velat ha ett litet bröllop, jag har t.o.m börjat drömma om att rymma iväg och göra det helt själva. Men sambon måste ju som sagt få tummer ur först...
Det gick jättebra igår. Jag var lite sen från jobbet så vi sladdade in på minuten. När vi gick genom dörrarna till avdelningen så ropade barnmorskan upp mitt namn. Kanske inte så smart att vara så sen... Så vi fick komma in på ett rum direkt och så in sprut ut, sedan var det över. Kändes lite obehagligt men inte farligt alls. Jag fick ligga med benen i vädret och ta det lite lungt efteråt. När vi skulle gå sa jag till läkaren "hoppas vi inte ses igen" men hon svarade att det hoppades hon visst, till VUL om en månad ungefär.
Vi ska testa 17:e om jag inte har fått mens, men jag tänker definitivt tjuvtesta några dagar innan runt BIM.
Det känns otroligt bra bara att det finns en möjlighet att bli gravid, så jag känner mig oväntat lugn. Min bästa vän var mer nervös än vad jag var tror jag. Det kan vara att det känns så overkligt också. Om det skulle bli ett plus skulle det nog defenitivt ta ett tag att fatta.
Ha en skön långhelg nu!
Vilken känsla, att bara gå och vänta nu!
Jag tror nog inte det finns nån som väntar till testdagen utan att smygtesta innan

Det hör liksom till!
Ha en jättefin helg du också och sköt om dig!
...............
Haha, vill ni veta nåt lustigt?
Jag drömde om SmillaK och TB1 inatt! Haha

Vi skulle till någon barnträff, och jag hade med mig min brorson eftersom vi fortfarande väntar..
Det var roligt att se er i "verkligheten"!
Allt kretsar kring bebistankar nu, inte ens när man sover får man vara ifred från dem :)