SmillaK skrev 2011-06-21 16:22:38 följande:
Körsbärsträd: Hur har det gått idag? Jag sitter här och tänker på dig och undrar så.
Nu börjar jag nog förstå lite grann att det kann finnas något därinne. Jag tycker det känns annarlunda med magen, som om den inte riktigt tillhörde mig helt och hållet. Känner mycket stramande och hugg därifrån. Dessutom får jag blodtrycksfall ofta och är hungrig varannan timma ungefär. Så det är mycket som påminner... Det är dock svårt att hålla undan orolighetstankarna.Försöker tänka att just nu är allt ok, om det händer något så får vi ta det då. Men som sagt svårt.
Memphis, skulle ni göra något innan sommaren eller blir det till att sätta igång ordentligt till hösten? När ska ni göra biopsin?
Häftigt att det börjar kännas i kroppen! Kan tro att det blir mer verkligt då.
Orolighetstankar är svåra att vifta bort. Dom finns där som ett tecken på att man är mänsklig :)
Du gör rätt i som anstränger dig för att inte låta orolighetstankarna ta över!
Njut av detta stora härliga som händer, så gott det går! :)
Angående oss, så blir det lugnt nu fram till augusti.
Tyvärr hann jag inte få någon tid för spolning nu innan dom stängde då jag fick min mens i lördags. (dumma den!) Hade varit skönt att ha det gjort, men men!
Det blir förhoppningsvis i aug.
Har inte fått någon kallelse för biopsi, men läkaren pratade om augusti så jag hoppas det blir då.
Imorgon gör jag vaccinationen för röda hund så är det gjort.
Den 25/8 gör vi kuratorssamtalet!
Så hittar dom inget i biopsin fortsätter vi vår DI-plan som tänkt. Det känns bra.
Då är det inget som skjuts upp och blir en stor grej om dom inte hittar nåt vid biopsin menar jag.
Det är lättast att tänka på biopsin som en liten "vi gör det för säkerhetsskull, bara för att liksom, när vi ändå har tid" för att inte riskera att bli alltför besvikna.