H44 skrev 2011-07-01 17:37:59 följande:
Memphis: håller med dig helt.. Det är bara 2 v sen vi fick reda på att prov nr 2 inte heller inne höll några simmare.. Fast jag har haft den känslan rätt länge... Så När vi vet mer hur det blir för oss och vi själva fått bearbeta.. Kommit igång och förhoppningsvis vara gravid är nog det naturliga steget vara att berätta. Och för de närma på vilket sätt vi blev gravida. Vi skulle heller inte skämmas alls över att vänta ett donatorbarn utan vara lycklig och otroligt tacksam att det finns hjälp att få från sjukvården men även privatpersoner som ställer upp och donerar. Men vi vill inte berätta än eftersom vi inte orkar med 1000 frågor och pressen utifrån än. Det är ju många som inte berättar förns de är gravida... Men ibland vill jag bara skrika ut något till någon eftersom det snurrar massa tankar och känner att jag är så känslig just nu.. Det varierar så men nu känner jag mig så arg. Inte på någon eller så utan bara arg vill hellst vara ifred.. Men det ändrar sig snabbt.! Ooj vad mycket babbel hoppas ni förstår något av det! :)
Oj, ja vad mycket för er att ta in på en gång! Då förstår jag verkligen att det snurrar i skallen!
Vi har som sagt vetat länge, och hela tiden varit inställda på DI. Och nu plötsligt fick vi veta att det kan vara värt att göra biopsi.
Trodde inte det var nån idé, så det känns spännande! Även om vi som sagt försöker hålla lite låg profil och ta det som det kommer då vi inte vågar hoppas på något.
Ja visst är det fantastiskt att de finns hjälp att få!
Tänk om man levde i en tid då man helt sonika fick acceptera att man var barnlös och leva med det.. :(
Kram till dig och lycka till med allt!