• Annika Süss

Decemberbebis 2010

Är det någon som har plussat nyligen och då har BF i december?
    Jag är i v.5 (4+3). Skulle vara kul om några fler vill hänga på denna tråden som oxå ska ha bebis i december.

Själv är det min andra graviditet, (3:e igentligen...hade missfall i v.16 dec -09) Håller alla tummar och tår för denna gång.

• Svar på tråden Decemberbebis 2010
  • Nanniii

Hej!
    Har idag fått bruna flytningar med lite klumpar i som påminner om levrat blod. Har varit inne på gynakuten , men dom sa att det är svårt att se nu så jag har fått tid på Måndag för vul. Känns som allt bara faller för mig:( som om jag ger upp.  Det är en evig väntan till Måndag och jag bara gråter ;(

Kram på er alla

• Ett två tre
    Nanniii skrev 2010-04-28 14:24:20 följande:
    Hej! Har idag fått bruna flytningar med lite klumpar i som påminner om levrat blod. Har varit inne på gynakuten , men dom sa att det är svårt att se nu så jag har fått tid på Måndag för vul. Känns som allt bara faller för mig:( som om jag ger upp.  Det är en evig väntan till Måndag och jag bara gråter ;( Kram på er alla
    Nej men usch, stackare

Jag hade oxå lite klumpar vid blödningarna för några veckor sen, men då var allt bra, tror jag, har ju inte tagit vul men blodprov visade att jag fortfarande var gravid i alla fall.

Tänk inte det värsta, det kan vara helt ofarligt!! Men jag förstår känslan.

Stor kram till dig! {#lang_emotions_flower}
    ☆.¸.?♫☆´¯`♪ ♥ ♪´¯`☆♫?.¸.☆
  • Tilma
    nannnii - stor kram till dig! håller tummarna för att det är känsliga slemhinnor eller gammalt blod som legat kvar och inte kommit ut, men som gör det nu. förstår att väntan till måndag känns evighetslång. hoppas blödningen avstannar, då kanske du kan känna dig lite lugnare? vid ett mf fortsätter man ju ofta blöda... och mer som vid mens. klarrött.
    Live to win.
  • WilleViking

Så, nu har jag varit på gyn. Jag fick träffa en super söt och trevlig ung doktor. Berättade att jag var gravid i vecka 8 och att det var min andra graviditet. Han klämde och kännde och tittade med vul. Han frågade om jag ville titta med honom, och det ville jag ju. Tyvärr sa han, det finns ingen bebis i din mage. Men det possitiva är att det ser fint ut du behöver inte skrapas. Jag sa att vi inte var så ledsna, bara tacksamma att vi blivit gravida för då vet vi att det fungerar, var på vippen at vi skulle höra av oss till fertilitetskliniken.
    Så han sa att det fungerar och vi behöver inte fertilitetskliniken, det var bara hem och fortsätta så småning om.

Så till er alla nu drar jag mig ur denna tråd. Lycka till. Bamse kram från mig

• Tilma
    WilleViking skrev 2010-04-28 17:15:40 följande:
    Så, nu har jag varit på gyn. Jag fick träffa en super söt och trevlig ung doktor. Berättade att jag var gravid i vecka 8 och att det var min andra graviditet. Han klämde och kännde och tittade med vul. Han frågade om jag ville titta med honom, och det ville jag ju. Tyvärr sa han, det finns ingen bebis i din mage. Men det possitiva är att det ser fint ut du behöver inte skrapas. Jag sa att vi inte var så ledsna, bara tacksamma att vi blivit gravida för då vet vi att det fungerar, var på vippen at vi skulle höra av oss till fertilitetskliniken. Så han sa att det fungerar och vi behöver inte fertilitetskliniken, det var bara hem och fortsätta så småning om. Så till er alla nu drar jag mig ur denna tråd. Lycka till. Bamse kram från mig
    Stor kram till dig!
    Känns ändå skönt att du är positiv och verkar ta det bra. Jag håller tummarna för att ni snart får någon annan hyresgäst som flyttar in och stannar tiden ut!
    Live to win.
  • Minifer
    Så, nu har jag varit på gyn. Jag fick träffa en super söt och trevlig ung doktor. Berättade att jag var gravid i vecka 8 och att det var min andra graviditet. Han klämde och kännde och tittade med vul. Han frågade om jag ville titta med honom, och det ville jag ju. Tyvärr sa han, det finns ingen bebis i din mage. Men det possitiva är att det ser fint ut du behöver inte skrapas. Jag sa att vi inte var så ledsna, bara tacksamma att vi blivit gravida för då vet vi att det fungerar, var på vippen at vi skulle höra av oss till fertilitetskliniken. Så han sa att det fungerar och vi behöver inte fertilitetskliniken, det var bara hem och fortsätta så småning om. Så till er alla nu drar jag mig ur denna tråd. Lycka till. Bamse kram från mig
    åh nej vad tråkigt =( Jäkla skit=( Men som sagt, fördelen är ju att nu vet ni att ni funkar, och det är ju en lättnad!! Håller tummarna för er att det tar sin snart igen, lycka till med allt!!! KRAM!!!
  • LyckligaGatan
    Så, nu har jag varit på gyn. Jag fick träffa en super söt och trevlig ung doktor. Berättade att jag var gravid i vecka 8 och att det var min andra graviditet. Han klämde och kännde och tittade med vul. Han frågade om jag ville titta med honom, och det ville jag ju. Tyvärr sa han, det finns ingen bebis i din mage. Men det possitiva är att det ser fint ut du behöver inte skrapas. Jag sa att vi inte var så ledsna, bara tacksamma att vi blivit gravida för då vet vi att det fungerar, var på vippen at vi skulle höra av oss till fertilitetskliniken.Så han sa att det fungerar och vi behöver inte fertilitetskliniken, det var bara hem och fortsätta så småning om.Så till er alla nu drar jag mig ur denna tråd. Lycka till. Bamse kram från mig
    STOR KRAM till dig!! Det finns ju både bra och dåliga saker med det hela. Skönt att veta att det funkar, skit att det inte gick vägen, den här gången.

STOR KRAM igen!
  • IWantCookies
    Nanniii skrev 2010-04-28 14:24:20 följande:
    Hej!Har idag fått bruna flytningar med lite klumpar i som påminner om levrat blod. Har varit inne på gynakuten , men dom sa att det är svårt att se nu så jag har fått tid på Måndag för vul. Känns som allt bara faller för mig:( som om jag ger upp.  Det är en evig väntan till Måndag och jag bara gråter ;(Kram på er alla
    Vad tråkigt, jag känner med dig. Hoppas ändå att det går vägen och att pyret mår bra. Förstår att måndag är långt bort, tiden går sakta när man oroar sig. Skickar en kram till dig!
  • IWantCookies
    Så, nu har jag varit på gyn. Jag fick träffa en super söt och trevlig ung doktor. Berättade att jag var gravid i vecka 8 och att det var min andra graviditet. Han klämde och kännde och tittade med vul. Han frågade om jag ville titta med honom, och det ville jag ju. Tyvärr sa han, det finns ingen bebis i din mage. Men det possitiva är att det ser fint ut du behöver inte skrapas. Jag sa att vi inte var så ledsna, bara tacksamma att vi blivit gravida för då vet vi att det fungerar, var på vippen at vi skulle höra av oss till fertilitetskliniken.Så han sa att det fungerar och vi behöver inte fertilitetskliniken, det var bara hem och fortsätta så småning om.Så till er alla nu drar jag mig ur denna tråd. Lycka till. Bamse kram från mig
    Men näh, vad tråkigt! Alltså - tråkigt att det inte blev decemberbebis men förstår att det känns skönt att veta att systemet fungerar så att säga. Stor kram till dig och din man, och stort lycka till med nästa försök!
Svar på tråden Decemberbebis 2010