• Annika Süss

Decemberbebis 2010

Är det någon som har plussat nyligen och då har BF i december?
    Jag är i v.5 (4+3). Skulle vara kul om några fler vill hänga på denna tråden som oxå ska ha bebis i december.

Själv är det min andra graviditet, (3:e igentligen...hade missfall i v.16 dec -09) Håller alla tummar och tår för denna gång.

• Svar på tråden Decemberbebis 2010
  • Mrs TH
    WilleViking skrev 2010-04-28 17:15:40 följande:
    Så, nu har jag varit på gyn. Jag fick träffa en super söt och trevlig ung doktor. Berättade att jag var gravid i vecka 8 och att det var min andra graviditet. Han klämde och kännde och tittade med vul. Han frågade om jag ville titta med honom, och det ville jag ju. Tyvärr sa han, det finns ingen bebis i din mage. Men det possitiva är att det ser fint ut du behöver inte skrapas. Jag sa att vi inte var så ledsna, bara tacksamma att vi blivit gravida för då vet vi att det fungerar, var på vippen at vi skulle höra av oss till fertilitetskliniken. Så han sa att det fungerar och vi behöver inte fertilitetskliniken, det var bara hem och fortsätta så småning om. Så till er alla nu drar jag mig ur denna tråd. Lycka till. Bamse kram från mig
    Stora kramar till er! Usch vad tråkigt! Men det är bra att ni är så positiva och ser framåt!
  • Mrs TH
    Nanniii skrev 2010-04-28 14:24:20 följande:
    Hej! Har idag fått bruna flytningar med lite klumpar i som påminner om levrat blod. Har varit inne på gynakuten , men dom sa att det är svårt att se nu så jag har fått tid på Måndag för vul. Känns som allt bara faller för mig:( som om jag ger upp.  Det är en evig väntan till Måndag och jag bara gråter ;( Kram på er alla
    Jag hoppas verkligen att det inte är någon fara, ge inte upp! Det är många som blöder under graviditeten.

Jag förstår att måndagen känns väldigt långt borta! Skickar stora varma kramar och en virtuell axel att gråta emot!{#lang_emotions_heart}
  • Nanniii

Hej igen, och tack för era omtankar.
    Idag är det bruna som bortblåst, är kanske lite lite brunt som kommer, men  inte som igår. Hoppas verkligen det bara varit något just för stunden och att det lilla pyret vill vara kvar hos oss.

Skulle inte orka ett till missfall .
    Kissar massor, har molvärk och är trött,
    Jag verkligen hoppas hoppas!!!!

Hoppas ni alla mår bra
    Kramar

• Ginge
    Nanniii skrev 2010-04-29 14:57:58 följande:
    Hej igen, och tack för era omtankar.Idag är det bruna som bortblåst, är kanske lite lite brunt som kommer, men  inte som igår.
    ah vad skönt att det slutade för dig. Tänk att med varje dag som går är du närmare vecka 13, och då riskerna nästan försvinner.

Kram på dig.
  • Ginge

Nu vill jag fråga er om lite tips.
    Jag letar efter någon liten present/pryl som jag skulle kunna ge till farmor. Jag vill att det ska stå ord "farmor" på den. men det verkar inte lätt att hitta. Idag har jag gått genom alla inredningsbutiker i stan och hittade ingenting! och jag som hade tänkt det skulle bli ett roligt sätt för svärmor att få veta att hon blir farmor...

Känner ni till kanske någon internet butik eller något som kan ha liknande prylar?

• Ett två tre
    Nanniii skrev 2010-04-29 14:57:58 följande:
    Hej igen, och tack för era omtankar. Idag är det bruna som bortblåst, är kanske lite lite brunt som kommer, men  inte som igår. Hoppas verkligen det bara varit något just för stunden och att det lilla pyret vill vara kvar hos oss. Skulle inte orka ett till missfall . Kissar massor, har molvärk och är trött, Jag verkligen hoppas hoppas!!!! Hoppas ni alla mår bra Kramar
    Håller tummarna för att allt går bra!

Var det måndag du skulle på VUL? Jag ska på tisdag....
    ☆.¸.?♫☆´¯`♪ ♥ ♪´¯`☆♫?.¸.☆
  • Ett två tre
    Ginge skrev 2010-04-29 17:25:53 följande:
    Nu vill jag fråga er om lite tips. Jag letar efter någon liten present/pryl som jag skulle kunna ge till farmor. Jag vill att det ska stå ord "farmor" på den. men det verkar inte lätt att hitta. Idag har jag gått genom alla inredningsbutiker i stan och hittade ingenting! och jag som hade tänkt det skulle bli ett roligt sätt för svärmor att få veta att hon blir farmor... Känner ni till kanske någon internet butik eller något som kan ha liknande prylar?
    Beställ på nån av ställena som framkallar bilder, man kan få både bild och text på tröjor, koppar, nallar, ja allt möjligt
  • Ett två tre

Vi tar för givet att allt ska gå bra och att vi behöver mer plats så vi gick och köpte oss ett hus idag {#lang_emotions_dreamer}

• Nanniii
    Ginge skrev 2010-04-29 17:20:58 följande:
    ah vad skönt att det slutade för dig. Tänk att med varje dag som går är du närmare vecka 13, och då riskerna nästan försvinner.Kram på dig.
    Ja , men man sitter ändå och oroar sig supermkt !! Varför kunde dom inte bara ha hållt sig borta :)

Hur är allt med dig?
    Kram!
Svar på tråden Decemberbebis 2010