Mrs TH skrev 2010-05-01 12:17:45 följande:
Fast så är det nog många som är, jag har bara tagit 2 test, men jag överväger helt klart att införskaffa ett par till idag. För tänk om...Är det någon av er med bf sent i dec som det syns på? Jag upplever helt klart att det syns på mig och jag kan inte ha mina jeans. Magen står liksom ut och jag kan inte dra in den. Ibland får jag för mig att jag är längre gången än jag tror, men det kan det ju inte vara. Det kanske syns tidigt på mig bara? Brist på magmuskler
Jag ska ha sent och är ju bara i v6-7 nu, men jo det syns. Vet inte om det är att tarmarna har ändrat plats, men magen putar. Det är min tredje graviditet, kanske därför det syns så tidigt, brist på magmuskler här oxå

.
Lizzie 83: Haha, du är inte ensam om att testa många gånger. Själv har jag gjort av med mängder utav test. Beställde hem ett gäng från testlagret samma månad som det tog sig och nu måste jag ju göra slut på dom

. Som du säger så blev mitt senaste teststreck också väldigt mycket starkare än kontrollstrecket. Så nu börjar det väl gå in att man är på smällen.
Illamåendet har satt igång här nu och tröttheten... sååå trött!