• Annika Süss

Decemberbebis 2010

Är det någon som har plussat nyligen och då har BF i december?
    Jag är i v.5 (4+3). Skulle vara kul om några fler vill hänga på denna tråden som oxå ska ha bebis i december.

Själv är det min andra graviditet, (3:e igentligen...hade missfall i v.16 dec -09) Håller alla tummar och tår för denna gång.

• Svar på tråden Decemberbebis 2010
  • Nanniii
    Ett två tre skrev 2010-04-29 17:28:09 följande:
    Vi tar för givet att allt ska gå bra och att vi behöver mer plats så vi gick och köpte oss ett hus idag
    För det första så vill jag gratta till huset ;) vad underbart !!

Ja, jag ska på Måndag , så otroligt nervös !!
    du hade väl också blött?
    hade du ont i magen under tiden då och hade du också brunaktigt?

Kram
  • Ett två tre
    Nanniii skrev 2010-04-29 18:06:09 följande:
    Jag jag har haft blödningar till och från i 3 veckor nu, klarrött och brunt om varandra.
    ☆.¸.?♫☆´¯`♪ ♥ ♪´¯`☆♫?.¸.☆
  • Mrs TH
    MammaEmelie91 skrev 2010-04-29 17:27:28 följande:
    Hoppar in här! BF 22/12. Har sedan tidigare en dotter född feb -08
    Grattis!

Jag har BF den 21/12.
  • Mrs TH
    Ett två tre skrev 2010-04-29 17:28:09 följande:
    Vi tar för givet att allt ska gå bra och att vi behöver mer plats så vi gick och köpte oss ett hus idag
    Grattis!!! Klart ni ska ta för givet att allt går bra.
    Spännande med VUL.

Jag har precis bekantat mig med en tidigare dold och betydligt mkt mer aggressiv sida av mig själv idag. Usch alltså jag vet att jag är helt ute och sneseglar när ajg blir så där arg, och jag vet att det inte är jag utan hormonerna, men likförbannat så kan jag inte hejda mig. Det var en jävla tur för ordföranden i vår förening( parhus) att mitt behov av en twister glass var större än min ilska annars har hon fått en arg, skrikande,uppsvullen, hormonstinn Mrs T på trappen, som dessutom har belgian blue tuttar som bara växer och växer (snart får jag göra ngn form av hylla att lägga dem på). Det var längesen jag vart så oresonligt arg, som Michael Douglas i Falling Down arg! Usch, jag som alltid har så jämt och fint humör, antar att det är andra bullar med en bulle i ugnen
  • Mrs TH
    Nanniii skrev 2010-04-29 14:57:58 följande:
    Hej igen, och tack för era omtankar. Idag är det bruna som bortblåst, är kanske lite lite brunt som kommer, men  inte som igår. Hoppas verkligen det bara varit något just för stunden och att det lilla pyret vill vara kvar hos oss. Skulle inte orka ett till missfall . Kissar massor, har molvärk och är trött, Jag verkligen hoppas hoppas!!!! Hoppas ni alla mår bra Kramar
    Jag hoppas hoppas hoppas också, för er skull! Kramar{#lang_emotions_flower}
  • Minifer
    Mrs TH skrev 2010-04-29 20:26:43 följande:
    Grattis!!! Klart ni ska ta för givet att allt går bra. Spännande med VUL. Jag har precis bekantat mig med en tidigare dold och betydligt mkt mer aggressiv sida av mig själv idag. Usch alltså jag vet att jag är helt ute och sneseglar när ajg blir så där arg, och jag vet att det inte är jag utan hormonerna, men likförbannat så kan jag inte hejda mig. Det var en jävla tur för ordföranden i vår förening( parhus) att mitt behov av en twister glass var större än min ilska annars har hon fått en arg, skrikande,uppsvullen, hormonstinn Mrs T på trappen, som dessutom har belgian blue tuttar som bara växer och växer (snart får jag göra ngn form av hylla att lägga dem på). Det var längesen jag vart så oresonligt arg, som Michael Douglas i Falling Down arg! Usch, jag som alltid har så jämt och fint humör, antar att det är andra bullar med en bulle i ugnen
    om det är någon tröst så gör du mig glad med ditt jäkligt roliga inlägg =) Kram på dig!

jessika: vad skönt att hon var bra!!

nannnii: jag har ju bestämt att allt kommer gå jättebra för alla härinne (samtidigt som jag utsåg mig själv till enväldig härskare över det kända universumet. Gratis glass till alla gravida!). Skämt åsido. Jag har verkligen bestämt att det ska gå bra.
  • LyckligaGatan

Hej på er.

Jag har varit lite frånvarande i veckan.. Lyckades smälla i huvudet 2 ggr i bildörren med ngn dags mellanrum. Så i tisdags var det in till akuten eftersom jag var SÅÅÅÅ trött, hade rejäl huvudvärk och kräktes. Diagnosen blev dock utmattad mamma, med möjligen en liiiiiten hjärnskakning. Så min kära sambo var hemma i 2 dagar och tog hand om E medan jag sovit och bara vilat.

När vi var på väg till akuten lyckades min bm ringa, så hon har ringt och kollat upp så att jag är OK nu Sen kom hon med glada nyheter!! När E kom var hon väldigt liten (2660 g ) och moderkakan var USEL så nu blir det RUL, UL i v 24, 30, 32 och 36. Här ska det inte riskeras ngt.
    JAG ÄLSKAR MIN BM!! Jämfört med den förra så är hon helt underbar!!

Svar på tråden Decemberbebis 2010