LyckligaGatan skrev 2010-04-30 06:54:42 följande:
Hej på er. Jag har varit lite frånvarande i veckan.. Lyckades smälla i huvudet 2 ggr i bildörren med ngn dags mellanrum. Så i tisdags var det in till akuten eftersom jag var SÅÅÅÅ trött, hade rejäl huvudvärk och kräktes. Diagnosen blev dock utmattad mamma, med möjligen en liiiiiten hjärnskakning. Så min kära sambo var hemma i 2 dagar och tog hand om E medan jag sovit och bara vilat. När vi var på väg till akuten lyckades min bm ringa, så hon har ringt och kollat upp så att jag är OK nu Sen kom hon med glada nyheter!! När E kom var hon väldigt liten (2660 g ) och moderkakan var USEL så nu blir det RUL, UL i v 24, 30, 32 och 36. Här ska det inte riskeras ngt. JAG ÄLSKAR MIN BM!! Jämfört med den förra så är hon helt underbar!!
åååh vad skönt! Förutom att slå i ditt stackars huvud då! Jag har en himla massa ul också, v 12, 18, 20, 28, 32, 36, 38 och 39 om jag går så länge. Ungen kommer bli självlysande =)
Happyness skrev 2010-04-30 10:17:09 följande:
Var på hälsosamtal igår. Trodde att jag var i v5, men tydligen var jag i v7. Bf enligt uträkningen sker på självaste julafton. Får väl hoppas att det ändrar sig efter ultraljudet. :S
hoppla =) Som jag fattat det har jag också bf på julafton, men jag räknar kallt med att bebbe kommer ut ett par tre veckor tidigare