• Svar på tråden Anders Eklund får permission...
  • saltabanditen
    Anova skrev 2010-04-17 17:08:26 följande:
    Restaurangbesök? Skulle han haft matsäck med sig från anstallten eller vad? Jag tycker att det är självklart att han ska få äta ute om han får permis på stan en förmiddag.. Klart karln ska få gå till en optiker!
    Antar att matsäcken helst ska bestå av hårda dammiga skeppsskorpor och en skinnpung kvalmigt, helst mögligt,  vatten. {#lang_emotions_wink} 
  • Epeemaster

Stackars Anders, livstids fängelse för två ynka mord!
    Det är klart att stackarn är förtjänt av en längre tids permission än dessa korta timmar.
    Hur ska han annars kunna visa hur bra den svenska kriminalvården är. Han är säkerligen helt botad från sitt udda begär att mörda, redan för länge sedan. Kan vi inte släppa honom istället?

• diamanten
    Epeemaster skrev 2010-04-17 17:17:43 följande:
    Stackars Anders, livstids fängelse för två ynka mord! Det är klart att stackarn är förtjänt av en längre tids permission än dessa korta timmar. Hur ska han annars kunna visa hur bra den svenska kriminalvården är. Han är säkerligen helt botad från sitt udda begär att mörda, redan för länge sedan. Kan vi inte släppa honom istället?

Tror du är rätt ensam om att ha ovanstående åsikter.

• saltabanditen
    Epeemaster skrev 2010-04-17 17:17:43 följande:
    Stackars Anders, livstids fängelse för två ynka mord! Det är klart att stackarn är förtjänt av en längre tids permission än dessa korta timmar. Hur ska han annars kunna visa hur bra den svenska kriminalvården är. Han är säkerligen helt botad från sitt udda begär att mörda, redan för länge sedan. Kan vi inte släppa honom istället?
    Och det där inlägget slog ganska fel.
    Tror att du menade att vara sarkastisk, men det är svårt att få fram på rätt sätt i text.
  • puss
    Bam skrev 2010-04-17 15:11:33 följande:
    Ett jävla hån mot offrens familjer.
    vet di att dom känner så, eller gissar du?
    det är tammefan roligt nästan jämt
  • Tingeling83

de får bra mat i fängelse.

glasögon annan sak de kan jag förstå.

en bok kan väl ngn handla åt han.

Kärlek
  • Epeemaster
    Hur obildad måste man inte vara för att inte förstå ironin i det jag skrev. Men det säger väl en hel del om nivån på FL's medlemmar.
    saltabanditen skrev 2010-04-17 17:28:09 följande:
    Och det där inlägget slog ganska fel. Tror att du menade att vara sarkastisk, men det är svårt att få fram på rätt sätt i text.
    diamanten skrev 2010-04-17 17:20:00 följande:
    Tror du är rätt ensam om att ha ovanstående åsikter.
  • puss
    Epeemaster skrev 2010-04-17 17:34:46 följande:
    japp. lär dig det.
  • saltabanditen
    Epeemaster skrev 2010-04-17 17:34:46 följande:
    Jag tycker att det säger mer att man inte förmår förstå hur fel ironi och sarkasm oftast blir i text.
    Att man inte förmår tänka i andra banor än på hämnd.
    Att sakna ens elementär allmänbildning om mänskliga rättigheter.
  • puss

vissa fattar ironi, andra inte.

Svar på tråden Anders Eklund får permission...