• Svar på tråden Anders Eklund får permission...
  • Blind Urmakare
    danny79 skrev 2010-04-18 01:49:46 följande:
    du verkar stödja brottslingar ,, särskillt brottslingar som Eklund.. För normala människor betyder hans liv INGET....
    Du, kvoten för populistiska uttalanden är redan fylld i denna tråd. 
    Ateist | Humanist | Politisk frilansare
  • Blind Urmakare
    Bam skrev 2010-04-18 01:51:28 följande:
    Hey, han lär få komma ut och njuta av vår fina värld ändå.
    Hur menar du, ska man nu helt plötsligt inte döma mördare?
  • Bam
    Blind Urmakare skrev 2010-04-18 01:52:07 följande:
    Du, kvoten för populistiska uttalanden är redan fylld i denna tråd. 
    Du verkar lida av lite "jag vet bäst"  Tröttsamt!
    Sometimes when i´m alone i google myself.
  • Bam
    Blind Urmakare skrev 2010-04-18 01:52:58 följande:
    Läser du som döva hör? Skärp dig.
    Sometimes when i´m alone i google myself.
  • Blind Urmakare
    Bam skrev 2010-04-18 01:53:06 följande:
    Du verkar lida av lite "jag vet bäst"  Tröttsamt!
    Möjligt, men samtidigt är jag lite trött på alla dödsstraff-förespråkare som har hämtat sin människosyn direkt från medeltiden. Att diskutera rationellt biter inte så jag testar en annan metod.
  • Blind Urmakare
    Bam skrev 2010-04-18 01:54:03 följande:
    Läser du som döva hör? Skärp dig.
    Men kamma till dig! Jag ifrågasatte vad du menade. Kan du vara så söt och snäll och förtydliga.
  • danny79
    Blind Urmakare skrev 2010-04-18 01:52:58 följande:
    säg,, snälla,,, om ngn skulle våldta eller döda ditt barn,,, skulle du då vilja att den människan dömdes till vård? eller fängelse i 5 år på en separat avdelning???

Snälla svara ärligt på den frågan..Så får vi alla veta hur ditt psyke fungerar
  • mamamamamaräng
    Blind Urmakare skrev 2010-04-18 01:46:09 följande:
    Och sedan själv dömas till livstid?
    Nej. Det var skämtsamt menat. Trodde det framgick av min smiley.
    För min del är det mer ett uttryck för en avsky än något jag skulle vilja skulle ske.

Det är inte värt att hamna i fängelse pga en annan människas avskyvärda brott.

Fast om jag varit mamma eller pappa till Engla skulle jag inte svära mig fri från att jag skulle vilja se eller ha tankar om att mitt barns mördare plågas och dödas.

Jag tror inte på eller förespråkar att man ska ta lagen i egna händer. Inte alls.
  • Blind Urmakare
    danny79 skrev 2010-04-18 01:56:57 följande:
    säg,, snälla,,, om ngn skulle våldta eller döda ditt barn,,, skulle du då vilja att den människan dömdes till vård? eller fängelse i 5 år på en separat avdelning??? Snälla svara ärligt på den frågan..Så får vi alla veta hur ditt psyke fungerar
    Jag skulle inte bry mig om den människan eller vad som hände med honom/henne. Det skulle inte vara upp till mig att besluta om.
    Förhoppningsvis skulle jag få den hjälp jag behöver för att klara mig igenom den situationen. 
  • ben brunsten

"danny79", det borde fan i mig vara straffbart att förespråka döden som straff och att skriva lika illa som du.... Till er som tycker att Anders har "rätt" till permis, säg det till Englas mamma... Fråga henne sedan när hon får permis.. Sen pratar ni med Pernillas mamma... Lycka till med er politiskt korrekta prettoattityd..

Svar på tråden Anders Eklund får permission...