• Bobbylina

*Pimp my Husvagn*

Hej!

Finns det några fler lyckliga husvagnsägare som gillar o göra om o fixa i husvagnen? Tänkte vi kunde samlas här o dela tips och ideer med varandra!

Vi har precis fått hem våran Kabe Safir -99 men vem fan har gjort inredningen??? blåa fula blommiga mattor och gardiner..usch.. ser ut som någon gått på knark när dom gjort inredningen..  Så nu jäklar ska vi få en cool husvagn, för ,man behöver väll inte va 100 år för att campa?

*31/3-07 Melwin * 5/10-08 Elias*
  • Svar på tråden *Pimp my Husvagn*
  • Anjo2
    middiz skrev 2010-05-17 09:50:46 följande:
    Hej!Hur går det för alla? Här har vi inte kommit någonstans, stora dottern har varit supersjuk och fått ligga på sjukhus och har nu precis börjat återhämta sej. Så förhoppningsvis kan vi börja sätta lite fart med husvagnen snart!Den här ska jag ha i garderoben, jag behöver mer lådförvaring och inte hängförvaring, det enda jag behöver hänga är jackor och regnkläder, så en sån här från ikea är perfekt! www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30157711Imorgon åker jag och min syster till Ullared, där hoppas jag på att fynda massa roligt och nördvändigt.Ska försöka leta fram lite vridbara handtag nu som jag ser att ni pratat om i tråden, även jag är sugen på att byta ut dom vi har!
    Såg till om du hittar ngra och var du hittar dem!
    Felicia min pärla. Nova min juvel. blomglantan.blogspot.com/
  • Banzai
    middiz skrev 2010-05-17 09:50:46 följande:
    Hej! Hur går det för alla? Här har vi inte kommit någonstans, stora dottern har varit supersjuk och fått ligga på sjukhus och har nu precis börjat återhämta sej. Så förhoppningsvis kan vi börja sätta lite fart med husvagnen snart! Den här ska jag ha i garderoben, jag behöver mer lådförvaring och inte hängförvaring, det enda jag behöver hänga är jackor och regnkläder, så en sån här från ikea är perfekt! www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30157711 Imorgon åker jag och min syster till Ullared, där hoppas jag på att fynda massa roligt och nördvändigt. Ska försöka leta fram lite vridbara handtag nu som jag ser att ni pratat om i tråden, även jag är sugen på att byta ut dom vi har!
    Passa på att köpa skrubb serien nu den är tydligen en utgående vara jag köpte en när jag var där förra veckan och då stod det utgående vara på alla lappar.
    Ullared blir det troligen vecka 28 med hela kompis gänget.
  • Bobbylina

Hej! Hur går det för er? här står det still för tillfället, var på ikea i måndags men GLÖMDE att titta på väggplattorna =( så typiskt...Får bli en sväng dit igen inom snar framtid! Denna värme gör att man tappat stinget lite o orken att fixa o dona finns inte just nu, men det kommer väll tillbaka hoppas jag!

• Banzai

Här står det också still just nu ska ju försöka täta lite slitna lister men det vill ju bara regna så fort jag är ledig Får hoppas på att det blir bättre väder i morgon för i dag hinner jag inte. 

Hitade matchande plast tallrikar & glas i vitt med svart kant som matchar resten som är svart & vitt :-P  kommer bli toppen när det är klart.
  • Anjo2

Står ganska still här oxå...var påikeaa idag och köpte dekorplattorna som de ha där...kommer bli jättefint när de kommer upp....

Felicia min pärla. Nova min juvel. blomglantan.blogspot.com/
  • Bobbylina

någon som vet vad sånt där skydd i tyg, typ som ett staket kostar? alltså som man har ute för o skärma av lite, vill inte att grannarna ska se när jag ligger o steker fläsket...

• littlemisstrouble

Om man ska måla om husvagn på utsidan, vad för färg använder man då? jag är lite sugen på att göra det men vet inte om mannen går med på det

Planering är a och o......
  • Bobbylina
    middiz skrev 2010-05-23 13:19:59 följande:
    Ett "riktigt finns på den här sidan, under förtält, går inte direktlänka.www.campnet.se/Men jag hade aldrig lagt dom pengarna, utan jag hade köpt det här www.jula.se/vindskydd-136598
    oj va dyra dom va... behöver inte så stora heller utan bara halva längden ugefär.. men den på jula va ju billig,men frågan är hur stabilt det är?( beror kanske på hur pass väl man sätter fast det iof.)
  • middiz
    Bobbylina skrev 2010-05-23 15:07:34 följande:
    oj va dyra dom va... behöver inte så stora heller utan bara halva längden ugefär.. men den på jula va ju billig,men frågan är hur stabilt det är?( beror kanske på hur pass väl man sätter fast det iof.)
    Den på jula sätter man ju fast i marken så jag tror den är stabil och bra.
    littlemisstrouble skrev 2010-05-23 15:01:44 följande:
    Om man ska måla om husvagn på utsidan, vad för färg använder man då? jag är lite sugen på att göra det men vet inte om mannen går med på det
    Jag hade använt billack tror jag...
    Vintern är ingen årstid, den är en regelbunden naturkatastrof
Svar på tråden *Pimp my Husvagn*