• Bobbylina

*Pimp my Husvagn*

Hej!

Finns det några fler lyckliga husvagnsägare som gillar o göra om o fixa i husvagnen? Tänkte vi kunde samlas här o dela tips och ideer med varandra!

Vi har precis fått hem våran Kabe Safir -99 men vem fan har gjort inredningen??? blåa fula blommiga mattor och gardiner..usch.. ser ut som någon gått på knark när dom gjort inredningen..  Så nu jäklar ska vi få en cool husvagn, för ,man behöver väll inte va 100 år för att campa?

*31/3-07 Melwin * 5/10-08 Elias*
  • Svar på tråden *Pimp my Husvagn*
  • Linawb
    littlemisstrouble skrev 2010-05-23 15:01:44 följande:
    Om man ska måla om husvagn på utsidan, vad för färg använder man då? jag är lite sugen på att göra det men vet inte om mannen går med på det
    Vi har spraylackat husvagnar med Multona, finns på Mekonomen och på OK. Blir jättebra!
  • Zessan84

Toppenbra tråd! {#lang_emotions_laughing} Vi har en Kabe Safir GDL -84 men har ännu inte hämtat den från vinterförvaringen..

Vi har laminatgolv i bok, vita målade dörrar o väggar, Vita gadiner, rullgardiner och lampor.. Mycket vitt! {#lang_emotions_wink} Men jag tänkte piffa upp med massa färg så det inte blir så stelt.

Hade vart skoj med en bildtråd! Eller vad säger ni?

• littlemisstrouble
    Linawb skrev 2010-05-23 16:07:53 följande:
    Vi har spraylackat husvagnar med Multona, finns på Mekonomen och på OK. Blir jättebra!
    okej, tack för tips bra att veta vad man ska använda om man ska fråga maken om vad han tycker om ideen
    Planering är a och o......
  • littlemisstrouble
    middiz skrev 2010-05-23 15:40:08 följande:
    Den på jula sätter man ju fast i marken så jag tror den är stabil och bra. Jag hade använt billack tror jag...
    tack för tips
    Planering är a och o......
  • Tinnys

Hej! Vi har en liten Solifer som kommer hem från vinterförvaringen om 2 veckor och då är det tänkt att jag ska fixa till den lite. Är det någon som vet vilken avdelning de där klister lapparna från ikea finns på. Var i kungens kurva i fredags men hittade dem inte.
    zessan84, jag undrar om ni målade dörrar och väggar själva och i så fall vilken sorts färg använde ni då?

• Anjo2
    Tinnys skrev 2010-05-24 19:11:31 följande:
    Hej! Vi har en liten Solifer som kommer hem från vinterförvaringen om 2 veckor och då är det tänkt att jag ska fixa till den lite. Är det någon som vet vilken avdelning de där klister lapparna från ikea finns på. Var i kungens kurva i fredags men hittade dem inte. zessan84, jag undrar om ni målade dörrar och väggar själva och i så fall vilken sorts färg använde ni då?
    Ja det hade jag oxå velat veta....
    Zessan84 skrev 2010-05-23 20:56:51 följande:
    Toppenbra tråd!  Vi har en Kabe Safir GDL -84 men har ännu inte hämtat den från vinterförvaringen..Vi har laminatgolv i bok, vita målade dörrar o väggar, Vita gadiner, rullgardiner och lampor.. Mycket vitt!  Men jag tänkte piffa upp med massa färg så det inte blir så stelt.Hade vart skoj med en bildtråd! Eller vad säger ni?
    Ja en bildtråd hade vart roligt....inte för att jag själv kan bidra med några bra än...men det kommer väl....
    Felicia min pärla. Nova min juvel. blomglantan.blogspot.com/
  • Anjo2
    Tinnys skrev 2010-05-24 19:11:31 följande:
    Hej! Vi har en liten Solifer som kommer hem från vinterförvaringen om 2 veckor och då är det tänkt att jag ska fixa till den lite. Är det någon som vet vilken avdelning de där klister lapparna från ikea finns på. Var i kungens kurva i fredags men hittade dem inte. zessan84, jag undrar om ni målade dörrar och väggar själva och i så fall vilken sorts färg använde ni då?
    Vad är det för klosterlappar du tänker på ?
    Felicia min pärla. Nova min juvel. blomglantan.blogspot.com/
  • Marlene80

Guuu vilken rolig tråd. :D Köpte tillsammans med en kompis en gammal häck årsmodell 77. Har totalt renoverat den. :) Någon som vet var man kan hitta billiga lister till fönster?

Svar på tråden *Pimp my Husvagn*