• Bobbylina

*Pimp my Husvagn*

Hej!

Finns det några fler lyckliga husvagnsägare som gillar o göra om o fixa i husvagnen? Tänkte vi kunde samlas här o dela tips och ideer med varandra!

Vi har precis fått hem våran Kabe Safir -99 men vem fan har gjort inredningen??? blåa fula blommiga mattor och gardiner..usch.. ser ut som någon gått på knark när dom gjort inredningen..  Så nu jäklar ska vi få en cool husvagn, för ,man behöver väll inte va 100 år för att campa?

*31/3-07 Melwin * 5/10-08 Elias*
  • Svar på tråden *Pimp my Husvagn*
  • jessa1

Va kul med en tråd om husvagns inrdening =)  Vi har en Kabe -91 som redan är hyfsat fin både in och utvändigt. Men finns ju alltid nåt att fixa till. Gav upp det där med att klä om dynorna och köpte vita filtar och la över,piffa till med lite kuddar i petrol. Lite ljusstakar i samma färg. Sen fich jag slut på ideer . Men är riktigt nöjd hittills.

• Bobbylina
    Banzai skrev 2010-06-07 20:48:49 följande:
    Nu är vagnen invigd med en mini semester i Lidköping, efter nya dynor nya gardiner och lite annat småfix så trivs vi riktigt bra i vagnen.
    www.familjeliv.se/hem/banzai/gallery/php0obf0...

Va snyggt det blev! svart o vitt är så fint i kombo!
  • Bobbylina
    jessa1 skrev 2010-06-07 21:57:19 följande:

Va kul med en tråd om husvagns inrdening =)  Vi har en Kabe -91 som redan är hyfsat fin både in och utvändigt. Men finns ju alltid nåt att fixa till. Gav upp det där med att klä om dynorna och köpte vita filtar och la över,piffa till med lite kuddar i petrol. Lite ljusstakar i samma färg. Sen fich jag slut på ideer . Men är riktigt nöjd hittills.

Välkommen!
  • Anjo2

Jag gjorde en bildtråd om det är någon som vill lägga in lite bilder...hade varit roligt att få  tips och idéer och inspiration kanske.....
    och av någon anledning kan jag inte länka till den men den heter "pimp my husvagn*bildtråd*

Felicia min pärla. Nova min juvel. blomglantan.blogspot.com/
  • Me2

Superfint ni gör !!
    Ingen husvagn än här, men letar efter en som passar oss.
    Känner att det vi söker inte riktigt finns för den summan som vi kan tänka oss betala och undrar därför om någon bytt inredning i husvagnen ?
    Skulle vilja ha en fast dubbelsäng och en våningsäng, men då är det nyare och dyrare vagnar som gäller. Går det att köpa löst eller måste man bygga själv ? Någon som vet ?

• Banzai
    Me2 skrev 2010-06-11 21:41:47 följande:
    Superfint ni gör !!
    Ingen husvagn än här, men letar efter en som passar oss.
    Känner att det vi söker inte riktigt finns för den summan som vi kan tänka oss betala och undrar därför om någon bytt inredning i husvagnen ?
    Skulle vilja ha en fast dubbelsäng och en våningsäng, men då är det nyare och dyrare vagnar som gäller. Går det att köpa löst eller måste man bygga själv ? Någon som vet ?
    Tror det billigast är o kolla blicket eller liknande eller rent av kontakta en snickare som bygger 
    hittade följande ute just nu http://www.blocket.se/ostergotland/Husvagnsinredning_26990285.htm?ca=7&w=3&last=1

Svar på tråden *Pimp my Husvagn*