• MissT

Plus igen efter mf/ma

Grattis Mmmbop till lyckat RUL

• MissT

Leava skönt att höra att ni mår bra hela familjen och att de fortfarande är kvar i magen. Skönt att mannen är hos dig och tar hand om dig och håller dig sällskap.

• MissT

Hahaha vilken dröm Mimmi ..... Spännande att få höra om hur många det är därinne efter ditt VUL

Du verkar också haft en händelserik natt MCT...eller ja din sambo i alla fall   

• MissT
    FruW skrev 2011-10-09 11:47:15 följande:
    Nu är vi klara. Kunde inte se ngt tydligt foster, dock en hinnsäck i rätt storlek, så... Nytt besök på onsdag, då hoppas vi att det går att se mer. Dr skulle även be kuratorn ringa mig. Så.... Vet inte riktigt vad jag känner, paus till onsdag kl 12....
    På mig såg de bara en hinnsäck och inget foster då jag var i v 6+3 så jag tror inte att det är någon fara. Beror nog mycket på både aparat och läkare hur mycket/vad som syns. 1v senare, när jag var i 7+3 fick vi se foster och hjärtat slå. Hoppas att du får se mer på onsdag, det tror jag att ni kommer göra
  • MissT

Hanvklippan så ledsen för er skull Fy sjutton vad orättvist livet är! Ta hand om dig/er! Massor med styrkekramar.

• MissT

Skickar kramar till er allihopa. {#emotions_dlg.flower}
    Jag hoppas att bebisarna stannar ett tag till i din mage Leava, att MCT inte skulle behöva gå upp på heltid. att Havsklippan får utredning utan att behöva kämpa för det, att Mimmi och Tinkalilla får se ett pickande hjärta på onsdag och att det är bra med er andra i tråden.

• MissT

Mimmi stort lycka till idag! Hoppas på riktigt glada och positiva nyheter {#emotions_dlg.flower}

• MissT

Åh vad jobbigt Mimmi att inte få ett klart svar men förhoppningsvis är allt som det ska. På mig såg läkaren bara hinnsäcken i v 6+3 men i 7+3 fick vi se både foster och hjärtljud. Förstår dock att väntan och okarheten är skitjobbig men jag hoppas och tror att det är er tur nu. Massor med kramar.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma