• MissT

Plus igen efter mf/ma

Åhhh vad tråkigt MCT Första intrycket är alltid viktigt.....hoppas dock att det blir bättre framöver.

Skönt att allt gick bra och var bra för dig SoMa  

• MissT
    plutten02 skrev 2011-08-12 15:08:29 följande:
    18 april... släkten kommer ju bli fulla av skratt... Dom tror väl bara vi har sex en gång om året när vi ska skaffa barn... För detta blir 3e barnet i april Glad

Hihi Mina tjejer är födda 1 och 3 oktober så jag trodde tidigare att jag bara var fertil runt nyår men nu blir det ett januaribarn, runt min födelsedag denna gång.
  • MissT

Hoppas allt ser bra ut och att den lille stannar där inne ett tag till Sugarrush! Skönt att de tog dig på allvar.

• MissT

Grattis MCT till v 13 (12+0) Härligt att du kommit så långt! Det är säkert ingen fara utan "bara" en rejäl växtvärk. Hoppas på det!

• MissT

Tänker på dig leava och hoppas innerligt på att det inte är någon fara.
    En kompis till mig hade massa sammandragningar och fick ta bricanylsprutor flera gånger. Sedan lugnade det ner sig och hon gick i stället över tiden .
    Stor kram till dig! Det SKA gå vägen för er! 

• MissT
    Labolinas skrev 2011-08-16 16:02:21 följande:
    Tack för alla peppande svar Allt såg fint ut, hjärtat slog för fullt & jag började gråta av lättnad & nu gråter jag igen. BB 10 mars! Ikväll berättar vi för barnen!

Stort grattis
  • MissT
    SoMa72 skrev 2011-08-18 20:49:06 följande:
    Hallå fr havets brus på balkongen här i Kato Stalos! Hoppas alla har det så bra det bara är möjligt och speciellt leaeva! Tänker på dig, gumman!

En liten fråga till er experter, när brukar spökveckorna infalla? Mår så där oförskämt bra igen, så då undrar jag ju (kommer nog aldrig sluta noja) om allt fortf är bra? Vilket det visserligen borde vara, men ni vet hur det är...

Tusen kramar på er! Saknar att inte kunna vara uppkopplad mer frekvent och tjöta med er här.
    Vad härligt det låter med utomlandssemester
    Jag har mått förvånandsvärt bra under större delen av graviditeten och allt flyter ju på fint men visst har det gjort mig extra nojig och orolig. Har knappt mått illa alls denna gång. Verkar som att många pratar om spökveckor runt v 12-13. Enda grav.tecken jag haft sedan dess är foglossning och trötthet och nu har även tröttheten försvunnit. Förhoppningsvis kommer allt fortsätta flyta på för oss alla ända in i mål
  • MissT
    sugarrush skrev 2011-08-21 00:10:45 följande:
    Blev tok-överraskad idag med en surprise-babyshower av sju-åtta av mina vänner idag! Massor av god mat, kakor, tårtor, presenter, lekar.. Jag känner mig så otroligt rörd över deras fina omtanke, jag har aldrig i hela mitt liv fåt en överraskningsfest förut. Åh vad jag är glad!
    Kram!

Åhhh så mysigt Vilka underbara vänner du har!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma