-
Tack......kram tillbakaEvve81 skrev 2011-05-20 20:01:27 följande:MissT: Vad trist för er. Jag skickar massa bamsekramar! Ta hand om er! -
Hej tjejer!
Gjorde ett kort gästspel här för ett tag sedan men lämnade tråden då en läkare inte såg något foster vid vul. Verkade som vi drabbats av en ofostrig graviditet. Jag fick tid igen en vecka senare och skulle då komma tillbaka fastande så de skulle kunna göra skrapningen efter vårt uppföljningsvul. På vul såg läkarna både ett foster och ett pickande hjärta. Snacka om shock! Vi var ju helt instäldla på att det gått åt skogen även den gången. Fick komma på nytt vul två veckor senare och idag var vi på Kub-ul. Ville avvakta tills jag gjort det innan jag kom tillbaka till tråden eftersom det varit så många turer i graviditeten. Allt såg bra ut idag och vi fick låg risk för kromosomavvikelser. Så härligt! Nu känns det lite mer verkligt och som att jag kan slappna av lite mer.
Hoppas allt är bra med er alla! -
Tack tjejer
Det känns helt underbart. Har just nu bf på min födelsedag 10 januari, får se om det ändras efter RUL.
Är i v 13 (12+2) idag. -
TackSafireee skrev 2011-06-30 13:15:49 följande:Wow, vad häftigt MissT! Grattis!! Skönt att du är förbi vecka 12 nu också!
Ja det är jätte skönt. Nu börjar jag kunna slappna av mer och mer.
Var så hätfigt att få se den lille sprattla runt i magen idag. -
Tack kjaam och telgebo
Har två döttrar sedan tidigare och ingen av dem har kommit på BF så det gör säkert inte den här heller. Men gör den det så gör det inte så mycket. Så länge inte barnen har samma födelsedag så är jag glad. Vill att de ska ha varsin dag och min födelsedag känns inte så viktig längre. -
TackEvve81 skrev 2011-06-30 16:16:34 följande:MissT: Åh vad härligt grattis! MIn son är född på min födelsedag och det gör absolut INGENTING. Ganska skönt faktiskt för fokus blir ju på honom så att säga. Jag var också glad att han inte kom på storasysters födelsedag för jag behöver inte alls fira mig själv längre!
Jag känner inte heller att jag behöver fira min födelsedag. Det är barnens födelsedagar som är viktiga. Mina tjejer är födda med en dags mellanrum och jag är väldigt glad att det inte blev på samma dag....
-
Evve81 skrev 2011-06-30 20:06:15 följande:MissT: Jag var 27 när sonen föddes tycker det var en bra ålder att stanna på
Jag har varit på stranden med barnen idag. NU ser jag ut som en tomat och AJ mina armar. Nåja är huvudet dumt så får man skylle sig själv
Jag ont i mitt ena långfinger idag. Kan inte riktigt böja det undra om det beror på vatten i fingrarna....Hahaha
Jasg kommer vara 32 så det känns verkligen som jag kan stanna vid den åldern......
Vad härligt med stranden fast trist och bränna sig förståss. Jag jobbar 4 veckor till sen har jag 4 veckor ledigt. Det ser jag verkligen fram emot.
-
Håller tummarna stenhårt för dig MCT
-
Vad underbart MCT! Stort grattis!
Kan förstå om det är en chock men förhoppningsvis kommer allt gå toppen den här gången så ni kommer få två underbara barn. Vad skönt att de kunde se hjärtat på dem redan. På mig såg läkaren ingenting i den veckan (men hon kollade nog inte så noga i och för sig....) Stort lycka till framöver!
Hoppas att ni kommer bli kollade ordentligt under graviditeten. -
Stort grattismaria204 skrev 2011-07-12 08:45:09 följande:Nu är vår dotter här! Det gick snabbt o bra. Ligger o tar det lugnt på bb. Skriver mer när jag kommer hem.