• MissT

Plus igen efter mf/ma

HjärtatAlicia skrev 2011-09-09 23:06:49 följande:
    Åhhhhhh! Jag har provat min angelsound ett par gånger utan att hitta något, men nu ikväll hittade jag!!! Fick kalla på sambon så han fick bekräfta, och visst var det bebis hjärtslag :D Åhhhhh! Nu vet jag att den lever! *lycklig*
    Åhhh vad härligt
  • MissT

Stort grattis Kjaam!! Jobbigt att det tog så lång tid men vad härligt att Theo är här

• MissT

Stort grattis Kjaam!! Vilken härlig och mysig bild!

• MissT

Jag håller också tummarna för att allt ser bra ut Leaeva!

• MissT
    Bellas7 skrev 2011-09-19 09:59:03 följande:
    Tack alla för ni tänker på mig, betyder jätte mycket.

Tappen var 4,5 så det såg jätte bra ut och nu ska vi inte in förren nästa tisdag om allt går bra. Så det känns super skönt. Me happy today kramisar
    Åhhh vad härligt Vad glad jag blir! Kram på dig
  • MissT
    Bellas7 skrev 2011-09-22 20:22:44 följande:
    En liten uppdatering från en som har haft sex veckors sängläge. I kväll skulle jag och sambon basta en liten stund, mysdax. Gick sakta de fem meterna till badrummet och la mig i bastun. Efter ett tag säger jag att jag hör att någon ropar på mig. Gubben går då ur bastun och kollar och kommer tillbax o säger nej det är ingen där. Sen sa jag att det är en liten svag röst. Har reser sig igen o kollar. Kommer tillbax o säger det finns ingen som ropar efter mig, hmm så säger jag hör du inte Winston. Han tittar på mig konstigt sen säger in i duschen. Hmm han blänger fortfarande på mig haha. Han börjar prata semester och att tvungestvätta bort winston. För jag lovar på allvar att han tror jag börjar bli knäpp i huvudet Hahahaha

Vadå jag?? Knäpp?? Nejdå inte alls :)

Hahaha
  • MissT

Välkommen hit JoWiAn

I morgon ska jag till BM för första gången sedan inskrivningen. Längtar efter att få höra pyrets hjärta slå  

Redan v 25....vad tiden går fort! 

• MissT

Lycka till på RUL idag Mct! Vad härligt att få titta på de små liven

• MissT

Vad många trevliga och glada nyheter det kommit här inne  

Sugar: Stort grattis till dottern Vad skönt att allt gick så snabbt och bra!

MCT: Stort grattis till lyckat RUL och vilka härliga bilder på flickan och pojken

Leaeva: Vad skönt att allt gick bra i dag Grattis!      

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma