• MissT

Plus igen efter mf/ma

Mamma till W skrev 2011-07-13 18:26:35 följande:
    Det är vul kl 14 imorgon! Min man tror stenhårt på att det finns hjärta som slår. Jag är mer skeptisk. Jag mår ju så bra!

Stort lycka till i morgon. Håller tummarna för att allt ser bra ut.
  • MissT
    MCT79 skrev 2011-07-14 08:43:26 följande:
    Oj... jag ringde gyn sthlm i jakobsberg, drog min story kort och sa att jag är galet orolig och vill ha ett VUL... Det är stängt i jakobsberg i tre veckor och totalt fullbokat på st.göran.... "meeeen.... en sån där grej går ju fort.... jag klämmer in dig här!"

TACK!!  Supertrevlig, hon frågade hur jag mådde och förstod verkligen min oro! Rätt människa på rätt plats!!
    Åhh sådana personer skulle man vilja stöta på mer av .
    Vad bra att hon tog dig på allvar så du får komma in och göra ett vul.
    Tror och hoppas att är allt precis som det ska där inne i magen
  • MissT

Jag pluggar till socionom och ska påbörja sista terminen i slutet av augusti. Har BF 10 januari och terminen är slut 22 januari så jag kanske får ha med mitt lilla pyre på slutet . Under sommaren jobbar jag på som handläggare på Ekonomiskt Bistånd.

• MissT
    MCT79 skrev 2011-07-18 19:35:04 följande:
    Men perfekt! SoMa fixar resan och MissT ger mig fickpengar! (det är jag väl värd efter Pergotime? ;)  )
    Ja visst det fixar jag......... Det är du verkligen värd!
  • MissT
    MCT79 skrev 2011-07-18 19:39:02 följande:
    Hahah!  Hjärta
  • MissT
    SoMa72 skrev 2011-07-18 19:42:52 följande:
    Jag är väl oxå värd en resa efter pergotime? Tur jag har en inbokad då...
    Det är du
    Jag är också sugen på en resa....har bokat en kryssning med familjen till Riga i aug så en liten resa blir det i alla fall. 
  • MissT
    Mamma till W skrev 2011-07-18 19:45:26 följande:
    och vi åker till Rhodos 28 augusti! :)
    Åhhh vad härligt!
  • MissT
    SoMa72 skrev 2011-07-18 19:48:02 följande:
    Vi åker till Kreta 13 aug
    Åhhh vad härligt det också
    Skulle också vilja åka på solsemester men det tillåter inte riktigt ekonomin som student just nu....förhoppningsvis blir det en annan gång. 
  • MissT

MCT vad skönt att ni fick se två pickande hjärtan, men jag tycker att läkaren verkade like osmidig....

Jag hoppas och tror att det inte ska vara någon fara utan att båda fortsätter växa och må bra

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma