• MissT

Plus igen efter mf/ma

FruW skrev 2011-10-18 17:12:30 följande:
    Tack missT!! Hur mår du?
    Jag mår bra...... har en hel del sammandragningar och ont av foglossningen och orkar därför inte så mycket men i övrigt är det toppen. Tiden går snabbt....börjar bli riktigt nervös inför förlossningen men längtar efter att träffa pyret. 

Kommer tänka på dig i morgon och håller både tummar och tår för positiva besked.  
  • MissT
    FruW skrev 2011-10-18 20:50:21 följande:

Skönt att höra MissT, när har du bf? Vet du vad ni väntar?

Ganska skönt att vi har en tidig tid hos gyn i morgon, så man slipper gå o ha ångest hela dagen! Är så  trött så jag tror att jag kommer kunna sova ganska bra ändå.. Men, tänker lite dumma tankar, som att nu får jag njuta för det kan vara sista dagen jag är gravid, om det går dåligt i morgon..

Det bara måste gå bra!

Har BF 12 jan och väntar en tjej enligt RUL  

Det SKA gå bra i morgon för er!  Fortsätter hålla tummarna.  
  • MissT

Mimmi tänker på dig och håller tummarna stenhårt!!!
    Vi har några namnförslag......Elvira, Nellie och Filippa men kommer nog inte helt bestämma oss förrän hon kommit ut. Vill gärna se hur hon ser ut och vad hon är för en liten personlighet först.  

Fin mage Flickanfin 

• MissT

Åhhh vad skönt med lyckade vul och ul idag Grattis!! Mimmi härligt att den lille vuxit. Tror och hoppas att det kommer gå vägen denna gång för er. Mitt pyre har ju också varit mindre än enl mens och ÄL. Trots att jag hade koll på ÄL så skiljer sig mitt BF datum enl ÄL, tidiga vul och RUL sig åt. Är framflyttad 13 dagar från datumet enl sista mens och 9 dagar enl ÄL. Mct usch vadjobbigt att bli skrämd sådär....skönt att allt såg bra ut får båda

• MissT

Mimmi jag fortsätter hålla tummarna stenhårt för dig!

Grattis till fina plus Plutten  

• MissT

Grattis till dottern Telgebo!

Mimmi det är ju jätte bra att den lille vuxit Hoppas och tror fortfarande på din graviditet och jag hoppas att ni snart med säkerhet får se hjärtat slå.   

• MissT
    Bellas7 skrev 2011-10-21 11:33:39 följande:
    Jag försökte bli utskriven idag Hahahaha det sket sig. Fasen vad jag e sugen på en blodig biff med rödvin (ligger på golvet och skriker - vill ha, vill ha vill ha)

Hahaha....förstår om/att du längtar hem. Kan du inte få en blodig biff leverarad till dig i alla fall....kanske kan ge lite tröst.....sjukhusmat brukar ju inte vara den roligaste. Eller är de stränga gällande att du bara får äta maten som de serverar? Skönt i alla fall att bebisarna fortfarande är kvar i magen. Hur känner du dig? Är du helt sängliggande eller får du röra något på dig?
  • MissT

MCT jag tycker att du har en jätte fin mage.....en riktig bebismage!

• MissT
    FruW skrev 2011-10-21 21:11:10 följande:
    Hej tjejer!

Läkaren ringde till slut.. Mitt hcg har stigit till 19000, var 13000 i fredags... Så, hoppet lever iaf :) nytt besök är inplanerat till på torsdag, då hoppas jag att allt ser bra ut o att vi får se ett hjärta slå!!

Ska försöka behålla den här känslan fram till torsdag! Hoppas ni får en fin helg! För oss väntar svensexa för blivande maken o valpkurs för mig o vovven :)

Kram!!
    Åhh vad härligt Mimmi att det stigit så bra Vad glad jag blir!
    Önskar dig också en fin helg! Kram på dig 
  • MissT

Stort grattis till dina tre underverk Leaeva! Skönt att ni alla verkar må bra. Ditt kejsarsnitt låter hemskt men du verkar vara oerhört stark.stort grattis ännu en gång! Ta hand om er!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma