Plus igen efter mf/ma
Grattis till lyckade kub MCT och Mmmbop
Grattis till lyckade kub MCT och Mmmbop
Vilken sötnos Sofy
Jag skulle bli igångsatt med yngsta dottern pga rejäl förlossningsrädsla. Hann dock bara få en första tablett/vagiator för att mjuka upp och sedan skulle jag bli igångsatt morgonen efter. Det förberedande hjälpte dock mig tillräckligt och ca 3 timmar efter första värken föddes dottern. Nu blev jag ju inte "ordentligt" igångsatt men det jag hann med var toppen. Jag har bara positiva upplevelser av det och som det känns i dagsläget hoppas jag få bli igångsatt med kommande dotter också pga av min förlossningsrädsla efter första barnet. För mig var det helt klart värt det. Vet ju att det kan bli en långdragen process men det kan ju en spontan förlossning också bli. Jag tyckte det var underbart att befinna mig på sjukhuset när det satte igång så man kunde få hjälp och stöd med en gång.
Lycka till idag Leaeva
MCT vad gör du på gynakuten? Hoppas att det inte är något tråkigt........
Skönt att allt såg bra ut Leaeva
AngelinaJo grattis till lyckat kub
Vilken tuff vecka du haft MCT!
Hoppas att det bara blir bättre från och med nu. Skönt att det inte var någon fara med de små liven. Ta hand om dig/er nu!
Hahaha
ni är allt bra härliga härinne!
Många goa leenden och skratt blir det när jag kikar in (skriver inte så mycket men jag läser i alla fall)
Önskar er alla en riktigt underbar helg