• MissT

Plus igen efter mf/ma

FruW skrev 2011-09-29 05:03:08 följande:
    Åh! Ligger vaken o nojjar... Känns som om ALLA hade MASSA symptom i vecka 5. Jag känner inget :(

Tror ni att det betyder ngt?
    Jag kände heller ingenting runt v 5 förutom molvärk. Har knappt haft något illamående alls eller några ömma/onda bröst denna graviditet och det lilla jag hade kom senare än v 5.
    Så jag tror inte att det betyder någonting. Vi verkar snarare vara ganska många som knappt känt oss gravida denna gång och ändå sitter vi här med växande magar och det kommer/ska du också göra!
  • MissT
    MCT79 skrev 2011-10-01 07:02:08 följande:

Ego, Idag sticker vi på en romantisk helg i Karlstad, hahahah! Vi får väl se...  Ska bli skönt med lite miljöombyte iaf!
    Jaså du ska till mina hemtrakter Hoppas att ni får en riktigt trevlig, mysig och romantisk helg!
  • MissT
    SoMa72 skrev 2011-10-01 07:42:58 följande:
    Ego här med, vi drar till Tällberg på romantisk weekend för att fira makens födelsedag... Undrar om de har alkoholfritt vin? Kul med 3-rätters och mineralvatten annars - NOT!

Kram på er, gullefjun!

Åhhh så mysigt det låter Njut riktigt ordentligt!
    Hoppas att du fick tag på alkoholfritt vin, det borde de väl ha på ett sådant ställe.
  • MissT
    MCT79 skrev 2011-10-02 10:37:13 följande:
    MissT sedär! Måste säga att karlstad alltid visar sig från sin sämsta sida när vi är här..

På väg hem nu. Ryggen HELT kajko pga sängen men vi har haft det bra!
    Vad trist Men skönt att ni haft det bra i alla fall.

Själv så har vi kalas hela helgen så jag har knappt varit utanför dörren. Äldsta dottern fyllde 9 i går och yngsta fyller 6 i morgon så det har varit och är att göra. Känner mig lite slut just nu......barnkalas förra heögen både lörd och sönd och denna helgen släktkalas i dagarna två.... 
  • MissT
    Bellas7 skrev 2011-10-02 10:52:09 följande:
    Nu har sambon tvättat allt vi fick på babyfesten. Och vi fick massor :) känns som vi är på stor väg med att ha fixat allt nu. Kläder, filtar osv fick vi fredags (5 maskiner) tvätt blev det :) tre av allt. Vagn är köpt, 3 bilstolar. 3 babysitters och 12 napplaskor. Hmm vagn o bilstolar har vi köpt själva :)

På tisdag är det fem veckor kvar till snitt :) och jag är 27+0 i morgon bara en vecka kvar innan den magiska gränsen går.. ME HAPPY :)

Å det närmar sig med stormsteg....   Skönt att ni fått ihop så mycket och vad mysigt med babyfest
  • MissT

Hoppas att de stannar därinne ett tag till Leava!!

Mimmi jag tror inte att det är någon fara. Jag tyckte att mina test var väldigt svaga i början och de steg inte så mycket som jag önskade men det visade sig ju att det inte var någon fara. Det kan ju ha tagit tid för ägget att fästa t ex, det lär det ha gjort i mitt fall i alla fall. Trots att jag åt pergo, var på vul och använde ÄL-test så blev jag framflyttad ganska många dagar (enl ÄL BF 3 jan, enligt RUL 12 jan).

Idag har jag 100 dagar kvar till BF  

• MissT

Leava vad skönt att sammandragningarna lugnat sig och att du befinner dig på ett ställe där du för bra hjälp och stöd. Jag hoppas att bebisarna stannar där inne ett tag till!

Mmmbob lycka till på RUL idag  

LisaVäntar vad skönt att du fick en tid för vul.   

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma