• MissT

Plus igen efter mf/ma

SoMa72 skrev 2011-05-13 10:32:03 följande:
    Hörrni tjejer, jag kliver tillbaka till min "vanliga" tråd, känns som jag är ute på förbjuden mark så länge jag inte har plusat igen... Hoppas att snart kunna joina er på riktigt. 

Kram o trevlig helg! Hjärta 
    Hoppas att du/ni snart kommer till denna tråd.
    Saknar er tjejer men fortsätter ju titta in till er ibland och håller tummarna för att det snart blir många plus i tråden.

Trevlig helg och kram till dig också {#emotions_dlg.flower} 
  • MissT
    SoMa72 skrev 2011-05-13 10:39:19 följande:
    Och vi saknar dig m.fl med! Välkommen att hälsa på när som helst tills vi kommer hit...

Kram!
    Tack.....var inne alldeles nyss och kikade till er
  • MissT
    3 barns mamma84 skrev 2011-05-13 12:23:58 följande:
    Telgebo jag blir så jävla trött på dig att du alltid kommer och förstör gå någon annan stanns för vi vill inte ha massa tjaffs här denna tråd är till oss gravida.
    Och jag ÄR en av dem !!
    Fick ett svagt svagt + igår idag samma sak så jag vågar inte hoppas än flickor men vi får se
    Har mensvärk så är så rädd att det inte blir något
    Åh vad spännande Grattis! Hoppas att strecket blir starkare......
    Jag hade också ordentlig mensvärk/molvärk sedan några dagar innan BIM och det dyker fortfarande upp ibland men än så länge verkar det vara som det ska. BM tyckte att värken var ett bra tecken i graviditeten
  • MissT
    3 barns mamma84 skrev 2011-05-13 12:31:49 följande:
    Stort grattis till dig med ja nu får vi se vad det blir här.
    När har du BF ? jag borde ha det i Jan månad iaf
    Ska göra ett nytt test om bara några dagar eller vecka så får vi se.
    Jga är otrolig rädd har så ont i magen så jag vågar inte riktigt emn jag e glad
    Tack Jag är bara i v 7 än och har haft två MA tidigare så jag vågar heller inte riktigt glädjas ordentligt än men jag försöker njuta och vara glad. Enligt mensen har jag BF på nyårsafton men om jag räknar enligt ÄL borde det vara runt 3:e januari. Ska på vul nästa fredag så då hoppas jag få se ett (eller flera) pickande hjärtan. Åt pergo och hade fem ägg så man vet ju aldrig hur många som gömmer sig därinne.....

Hoppas att det magonda går över och att plusset växer sig starkare. Du har tre barn sedan innan har jag för mig? Själv så har jag två.
  • MissT
    needtobreathe skrev 2011-05-13 17:45:36 följande:
    Devin 1 månad igåår! :)

Åhhh vilken liten sötnos
  • MissT

Tack maria204

Skönt att du unnar dig lite ledigt, det gör du rätt i.

• MissT
    Bellas7 skrev 2011-05-19 11:38:28 följande:
    Hej tjejer en liten fråga till er, om ni kommer i håg då ni var så i början men jag har haft ett kraftigt illamående i över en vecka sen i går försvann det och inget i dag heller. I måndags var drt ok med alla tre hjärtanen men jag vet att det kan sluta slå direkt efter vul usch så orolig jag blir
    Jag hoppas och tror att allt är bra där inne i din mage. Mitt illamående kommer och går hela tiden. Vissa dagar känner jag det inte alls och vissa dagar mer än andra. Förhoppningsvis är det som det ska för oss båda Ska på mitt vul i morgon och hoppas innerligt på goda nyheter!
  • MissT
    sugarrush skrev 2011-05-19 13:45:26 följande:
    Lycka till imorrn MissT!

Leaeva: jag tror att allt är bra, symptom brukar ju gå upp och ner.
    Tack så jätte mycket
  • MissT

Hej tjejer!

Det blev inget jätte långt besök här inne för mig för nu lämnar jag er tyvärr. Var på vul idag och läkaren såg en hinnsäck som motsvarar min vecka men inget foster i. Är antagligen en ofostrig graviditet. Ska tillbaka om en vecka men läkaren gav oss inget hopp och hon sa att de skulle försöka utföra skrapningen direkt efter nästa vul så att jag inte ska behöva vänta så länge. Befinner mig i chock just nu......

Kommer ta en paus på obestämd tid för att ladda batterierna. Kanske försöker vi igen framöver men just nu behöver jag hitta tillbaka till glädjen och lyckan igen. Det senaste året har varit en jobbig bergochdalbana och jag behöver försöka kunna glädjas åt det fina jag har i livet igen istället för att vara ledsen och sörja över det jag inte har. Vill vara lycklig ihop med min underbara familj och inte konstant gå runt och vara orolig, nere och ledsen.....

Önskar er all lycka här inne. Ta hand om er! {#emotions_dlg.flower}
    Kram 

• MissT
    Safireee skrev 2011-05-20 19:31:20 följande:
    MissT: Näe, fy vad jobbigt! Rynkar på näsan Stackars er! Beklagar verkligen!

I höstas fick jag två missfall på raken och därefter tog vi 3 månaders paus. Det var jätteskönt och verkligen välbehövligt. Kunde fokusera på roliga saker och hitta livsglädjen igen. Den pausen behövdes verkligen. Så det kan nog vara en bra idé!

Ta hand om dig nu! Hjärta 
    Tack....ja en paus känns välbehövlig just nu. Fick MA i dec och skrapades då. Sedan tog det 14v att få tillbaka mensen, därefter lyckades vi igen men så slutar det nu med ofostrig graviditet och ny skrapning. Det känns jobbigt om det ska ta lika lång tid för kroppen att komma tillbaka igen oavsett om vi vill försöka igen eller inte framöver. Ska prata med dem nästa vecka på KK och höra vad de säger. Kanske kan ta provera eller något om mensen dröjer igen.
    Ta hand om dig du också Hjärta 
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma