• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Bjornis
    Odetta skrev 2010-06-18 11:09:09 följande:

Hej kära medsystrar!

Om 4timar vet vi hur det står till just nu....då ska vi på VUL. Jag är så himla orolig så det finns inte....tänk om jag är tom

Men men...det är som min älskade man säger: "Oroa dig inte, det finns ändå inget vi kan göra" och han har ju rätt....så varför oroa sig egentligen. Men ja...fasken....om 4 timmar vet vi.

*kram på er*

Håller tummarna nu!! Jag tänkte också att jag skulle va tom, för det KÄNDES så men det var inte tomt så jag tror tomhetskänsla är bra!
  • rontgensyrran

Hej kära medsystrar!

Om 4 timmar vet vi hur det står till just nu....då ska vi på VUL. Jag är så himla orolig så det finns inte....tänk om jag är tom

Men men...det är som min älskade man säger: "Oroa dig inte, det finns ändå inget vi kan göra" och han har ju rätt....så varför oroa sig egentligen. Men ja...fasken....om 4 timmar vet vi.

*kram på er*

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
    Håller tummarna för dig!!! Jag hoppas så i norden att det går bra för dig! Hoppas på att få höra ett glädjetjut här inne om några timmar :)
  • PåvägMotSyskon

Hej kära medsystrar!

Om 4 timmar vet vi hur det står till just nu....då ska vi på VUL. Jag är så himla orolig så det finns inte....tänk om jag är tom

*kram på er*

Lycka till Odd!! Lyllos dig som får ett vul, så härligt att få kolla så allt är okej.

Idag fick jag kallelsen till ul =))

5aug blir det här. Ett tag kvar, men ett datum att fokusera sig på =)
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) 2 prinsar & Bebis Bf 4-6/1-2011(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Cjes83

Hej kära medsystrar!

*kram på er*

Hållar tummarna att det går bra! :)
    Kram
  • Lallan

Odd, hoppas hoppas att det gick bra för er idag! Sitter som på nålar här tills du uppdaterar

• No way

Håller med tummarna för Odd.

var på Ul idag 10.30, nervös så jag nästan spydde innan :(

Hon började titta och frågade mig: är du säker på detta? och jag höll på att avlida, säker på att allt skitit sig, men min barnmorska hade skrivit fel så enligt papperna stod det v 18 och hon trodde det var rutin.UL. Sa att jag är i v 14 och jodå det stämde med vad hon såg =) En liten skrutt som vinkade på fotot vi fick =)

Fick ny tid 3 augusti för att kolla igen för hon ville göra ett till när det egentligen skulle ha gjorts.

Pust, nu är jag lugn för tillfället =)

*Elias*
  • Odetta
    9mm liten mini med underbara hjärtslag!!!!

v6+6 enligt hennes mätning, vilket faktiskt stämmer med min egen ÄL-känning (fast enligt tempkurvan är jag v6+4 så vi får se vid nästa VUL)

Hon ska skicka remiss till SpecMVC åt mig och på måndag ska jag ringa vanliga BM. Sedan den 22/7 har jag en ny tid hos henne för nytt VUL (men jag kanske får ett tidigare genom specMVC)

Haha....får nog inse att jag faktiskt ÄR gravid Nu jävlar ska det gå bra hela vägen också, så det så! Tänk vad glad man blir av att se en pulserande liten grå blobb, helt stört egentligen!!!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma