• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • No way

Imorgon drar vi till Karlshamn för en helg i en mysig liten stuga, ska bli skönt att komma bort lite och bara ta det lugnt!!

Midsommarkram till er alla!!

*Elias*
  • NinniNinna

Inga: ja, då förstår jag. Jag har egentligen aldrig tränat hårt, men jag tror nog även jag ska ta det lugnt med tränngen ändå. Man kan väl se det här som en liten paus från att vara duktig Flört

Sommaren 2005: ja, visst har jag oddsen på min sida, men det är skrämmande ändå. Skönt att du blev ordentligt kollad och att allt såg bra ut! Grattis till v 9 också. Själv är jag bara i v 5, går snart över till v 6, men det är lite svårt att veta exakt pga av olika saker den här gången. Ska du ha några fler vul?

Glad midsommar allihopa!

• Lallan

14+0 idag

Tänkte passa på att önska er en trevlig midsomar!

Här skiner solen än så länge men regnet är bara några mil bort så tyvärr lär det väl bli regn även här.

• acure

Åh äntligen får jag också vara med i denna tråd! :)
    Plussade svagt igår och lite starkare idag. Första försöket efter missfall 1 juni, hann inte ens få en mens imellan, helt otroligt, jag fattar ingenting. Nu ska pyret stanna kvar, accepterar inget annat!!!!

Glad midsommar på er!

• Lallan
    acure skrev 2010-06-25 12:46:42 följande:
    Plussade svagt igår och lite starkare idag. Första försöket efter missfall 1 juni, hann inte ens få en mens imellan, helt otroligt, jag fattar ingenting. Nu ska pyret stanna kvar, accepterar inget annat!!!!

Glad midsommar på er!
    Grattis!
  • Cjes83
    acure skrev 2010-06-25 12:46:42 följande:

Glad midsommar på er!
    Grattis! :) o glad midsommar :)
  • inga76

Tittar in som hastigast och önskar glad midsommar!

Grattis pinklove, fantastiskt

• rontgensyrran

Hoppas ni får en bra fortsättning på helgen. Grattis pinklove! Glöm inte att skriva upp dig på vår BF lista...den gömmer sig nog några sidor bak., Vi får vara bättre på att plocka fram den emellanåt så att vi hittar den när alla nya plussar kommer hit. :)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma