Muffe skrev 2011-02-04 10:35:34 följande:
Havsklippan, det är väl skönt att du är fast i analyseringsfällan igen

Vilket fint nick du skaffat, svårt att vänja bort mig från Muffe80 bara!

Haha ja skönt och skönt vet jag inte men jag är glad att vi båda känner oss redo att försöka igen och att ingen av oss vill vänta.
3 barns mamma84 skrev 2011-02-04 10:38:42 följande:
Tempen ska den vara hur hög då när man är gravid och hur ska den vara när man inte är gravid ?
Min temp var ca 37 som gravid och nu är den bara 36,5 testade mig precis ..
Jag har inte tempat mig nu alls då elias kom till värden skulle testa mig nu i more men glömde !!
3 barn att ha hand om en till FYFAN jag kommer dö då !!
Hur länge ska jag vänta på att mensne kommer om den nu fan vill komma !!
Ammar typ inget längre ger bröst då o då han får ersättning nu deltid haha
Det är nog olika från person till person hur hög tempen blir på morgonen. Som ogravid innan ÄL låg jag oftast mellan 36.1-36.3 och när jag var gravid på ca 36.7. Oj du tror att du eventuellt har en fjärde på gång alltså?!
Längtan efter liten skrev 2011-02-04 10:43:39 följande:
Lilla vännen, så gott att se att du är fast i träsket igen, det är ju ett super gott tecken :D
jag vet att du snart är gravid igen, magkänslan vettu :D
Haha hoppas du har rätt!!

Vi har ju haft lätt att skapa dem hittills, det är mitt hopp...!
Lallan skrev 2011-02-04 14:53:13 följande:
Havsklippan: Tänker på dig och håller tummarna. Kan inte fatta att det ska vara så svårt med sjukskrivning efter sådana saker. Jag fick tjata mig till några dagars sjukskrivning efter mitt mf i v 14. Dom tyckte att en vecka borde räcka men jag stannade hemma från den jag jag fick reda på att fostret inte längre levde men själva "förlossningen" var ju inte förrän nästan en vecka efter det. Var i alla fall inte redo att gå ich jobba sen jag heller egentligen och då var mitt ändå inte så att det på långa vägar går att jämföra med det ni var med om. Massor av kramar till er!
Nej det är surt att man ska behöva tänka på sjukskrivningar när man knappt har hunnit lämna sjukhuset. Det känns som att det inte det man vill behöva oroa sig över i det läget...

Du gjorde helt rätt i att stanna hemma så länge du kände att du behövde! Kram!!
Evve81 skrev 2011-02-04 16:40:37 följande:
Havsklippan: Skickar en bamske kram. Jag håller mina tummar för dig!
Tack! Vi behöver all hjälp och tummar vi kan få

needtobreathe skrev 2011-02-04 19:22:56 följande:
Havsklippan;
Åh vad skönt att höra av dig igen! Kan absolut inte föreställa mig det ni gått igenom ens i min vildaste fantasi, men ni verkar oerhört starka tillsammans och jag hoppas så för er skull att ni snart är gravida igen, ni har fått er beskärda del av olycka nu!
Massa kramar!!
Det är tack vare alla snälla personer i den här tråden som jag orkar tror jag! Ni är ett fantastiskt stöd.

Tänker mycket på dig och har läst att du har haft det besvärligt med sd (och kanske annat också?) men som jag förstått det så ska du inte gå så länge med pojken i magen? Hoppas att allt går bra och så smidigt det kan gå iaf! Kramar!!